nkai Postat 6 september 2005 Dela Postat 6 september 2005 Det verkar vara ett gäng riktigt muntra typer på kollaget där. Nästa IRL i Borås? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 6 september 2005 Trådstartare Dela Postat 6 september 2005 Mellanmjölk på flaska är det ju ingen vits med. Den håller ju inte för annat än kylförvaring ändå. Kan aldrig bli en hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 6 september 2005 Dela Postat 6 september 2005 (redigerat) Men Marcuuuss!!! Om man ska dricka mjölken och inte förvara den överhuvudtaget (underförstått även en kortare tid som t.ex. ett par timmar i en ryggsäck på färd någonstans), så kan man ju bara ta ett glas och hälla upp mjölk. Då behöver ju inte flaskan vara av plast eller glas. Mjölk på flaska går bort! Var det nån som drack mjölk på sammankomsten förresten?? 😉 :musik Redigerat 6 september 2005 av musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 6 september 2005 Trådstartare Dela Postat 6 september 2005 Men Marcuuuss!!! Om man ska dricka mjölken och inte förvara den överhuvudtaget (underförstått även en kortare tid som t.ex. ett par timmar i en ryggsäck på färd någonstans), så kan man ju bara ta ett glas och hälla upp mjölk. Då behöver ju inte flaskan vara av plast eller glas. Mjölk på flaska går bort! 😉 :musik Eller kan man sutta kossan direkt. Se bara till att det inte är en tjur. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Reason Postat 6 september 2005 Dela Postat 6 september 2005 fan hacke! dax att sluta röka lr? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 6 september 2005 Dela Postat 6 september 2005 Men bilderna ska fram! Censur kan komma att ske, men i så fall bara bilder där jag inte framstår som så bra som jag vill vara 😏 Fått dem framkallade ännu??? *nyfiken* 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 6 september 2005 Dela Postat 6 september 2005 (redigerat) Jag är väl den ende med mustach, utan glasögon. (Linserna syns inte på bild.) Och en ganska stöddig kran, kanske man kan säga. Redigerat 6 september 2005 av Stinkey Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 6 september 2005 Dela Postat 6 september 2005 Skoj att få se bilderna, nu har jag fått upp mitt bredband och allt, så nu är jag en lycklig människa igen. Internet är en mycket trevlig drog. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 september 2005 Dela Postat 6 september 2005 Men Marcuuuss!!! Om man ska dricka mjölken och inte förvara den överhuvudtaget (underförstått även en kortare tid som t.ex. ett par timmar i en ryggsäck på färd någonstans), så kan man ju bara ta ett glas och hälla upp mjölk. Då behöver ju inte flaskan vara av plast eller glas. Mjölk på flaska går bort! 😏 :musik Eller kan man sutta kossan direkt. Se bara till att det inte är en tjur. 🙁 Sluta genast upp med det där nu! Mellanmjölk på flaska är bra grejer! Så de så! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte Postat 6 september 2005 Dela Postat 6 september 2005 Fått dem framkallade ännu??? *nyfiken* 😮 Nyfiken är jag också, eftersom jag tog dom först 4-5 fotona, och sen fick tillbaka den när rullen var slut 🙁 Har lite dåligt samvete, har inte löst det idag heller. Är alldeles för lätt att åka hem efter jobbet, och då är tröskeln hög vad gäller att ta sig ner på stan. Ska se om jag kan övertala kollegerna att ta lunch på stan imorgon kanske, och lösa det samtidigt 😄 Jag kommer dock inte att göra det lika snyggt som Hackeman, det får någon annan göra i så fall. Väljer ut några som jag länkar in, och gör en zip fil med samtliga tänkte jag 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Karemil Postat 6 september 2005 Dela Postat 6 september 2005 Det verkar vara ett gäng riktigt muntra typer på kollaget där. Nästa IRL i Borås? 🙁 Kanske inte just Borås, men iaf på västkusten tycker jag! Förresten, är det många studionördar från gbg-trakten? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frelin Postat 6 september 2005 Dela Postat 6 september 2005 Jag är den lilla killen med rosen och skinjacka... Vad gäller namn så verkade folk blanda mitt alias med "lillebror", i all fall senare på kvällen 😆 . Kan varit för att jag var yngst i sällskapet 😠 säger som Djonas alla var snyggare under kvällen 😱 Shysst collage Hacke! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 6 september 2005 Dela Postat 6 september 2005 Har lite dåligt samvete, har inte löst det idag heller. No panic, undrade bara. Den som väntar på något gott... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 6 september 2005 Dela Postat 6 september 2005 Jag är den lilla killen med rosen och skinjacka... Vad gäller namn så verkade folk blanda mitt alias med "lillebror", i all fall senare på kvällen 😎 . Kan varit för att jag var yngst i sällskapet 😉 säger som Djonas alla var snyggare under kvällen 😄 Shysst collage Hacke! Du var sötast av alla 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Diwic Postat 7 september 2005 Dela Postat 7 september 2005 Vi noterar att klassen "Diwic" har instansierats tre gånger, längst ner till höger, längst upp näst längst till höger och bredvid Claes (i mitten, på bordsbilden). // David Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 8 september 2005 Dela Postat 8 september 2005 (redigerat) Jag tycker faktiskt att nästa IRL blir en riks-IRL. Förslag som ligger centralt i södra sverige var på tapeten under IRL i malmö nu. De flesta (dock långt från alla) här på forumet verkar ju komma från stockholm och söderöver. Och då är det ju smidigt om man väljer något som är "halvvägs" för alla. Jönköping, Linköping ligger hyffsat bra till längs större trafikleder, och är väl dugligt lätta att ta sig till med tåg från alla håll. Sen måste vi fixa en lokal vi kan hyra så vi har något för bara oss själva. Bara massa nördar på ett och samma ställe... hehe. 😄 Redigerat 8 september 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 8 september 2005 Dela Postat 8 september 2005 Jag tycker faktiskt att nästa IRL blir en riks-IRL. Förslag som ligger centralt i södra sverige var på tapeten under IRL i malmö nu. De flesta (dock långt från alla) här på forumet verkar ju komma från stockholm och söderöver. Och då är det ju smidigt om man väljer något som är "halvvägs" för alla. Jönköping, Linköping ligger hyffsat bra till längs större trafikleder, och är väl dugligt lätta att ta sig till med tåg från alla håll. Sen måste vi fixa en lokal vi kan hyra så vi har något för bara oss själva. Bara massa nördar på ett och samma ställe... hehe. 🙂 En snorbra idé. Suktar redan vid tanken! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Karemil Postat 8 september 2005 Dela Postat 8 september 2005 Jag tycker faktiskt att nästa IRL blir en riks-IRL. Förslag som ligger centralt i södra sverige var på tapeten under IRL i malmö nu. De flesta (dock långt från alla) här på forumet verkar ju komma från stockholm och söderöver. Och då är det ju smidigt om man väljer något som är "halvvägs" för alla. Jönköping, Linköping ligger hyffsat bra till längs större trafikleder, och är väl dugligt lätta att ta sig till med tåg från alla håll. Sen måste vi fixa en lokal vi kan hyra så vi har något för bara oss själva. Bara massa nördar på ett och samma ställe... hehe. 😕 Helt grym idé Neko! Jag lägger min röst på Jönköping. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 8 september 2005 Dela Postat 8 september 2005 Vad som behöv är en festkomité. Eller ännu bätre regionala komitéer som kan fixa både lokala träffar och turas om riksträffar. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 8 september 2005 Dela Postat 8 september 2005 (redigerat) Linköping! 😱 (Jönköping är också fint...) Redigerat 8 september 2005 av Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 8 september 2005 Dela Postat 8 september 2005 Jänköping röstar jag för! =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wille Postat 8 september 2005 Dela Postat 8 september 2005 Jag tycker faktiskt att nästa IRL blir en riks-IRL. Förslag som ligger centralt i södra sverige var på tapeten under IRL i malmö nu. De flesta (dock långt från alla) här på forumet verkar ju komma från stockholm och söderöver. Och då är det ju smidigt om man väljer något som är "halvvägs" för alla. Jönköping, Linköping ligger hyffsat bra till längs större trafikleder, och är väl dugligt lätta att ta sig till med tåg från alla håll. Sen måste vi fixa en lokal vi kan hyra så vi har något för bara oss själva. Bara massa nördar på ett och samma ställe... hehe. 😱 Jvligt bra ide! Linköping el Jönköping vilket som.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 8 september 2005 Dela Postat 8 september 2005 Hur ballt är det att festa i Jönköping? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 8 september 2005 Dela Postat 8 september 2005 Hur ballt är det att festa i Jönköping? När vi är samlade så är det ballare än någonsin. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odels_tant Postat 8 september 2005 Dela Postat 8 september 2005 Hmmm, som den organisatör som jag är i grunden så måste jag föreslå något annat. Eftersom många på forumet faktiskt bor i Sthlms området, borde det vara mest ekonomiskt och enkelt att ha nästa IRL i Sthlm. De som bor i området har säkert inget emot att ta in en eller annan utomstanare och därför bör det bli det billigaste alternativet för övernattningar. Eller? /Lina Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 8 september 2005 Dela Postat 8 september 2005 (redigerat) Hmmm, som den organisatör som jag är i grunden så måste jag föreslå något annat. 😱Eftersom många på forumet faktiskt bor i Sthlms området, borde det vara mest ekonomiskt och enkelt att ha nästa IRL i Sthlm. De som bor i området har säkert inget emot att ta in en eller annan utomstanare och därför bör det bli det billigaste alternativet för övernattningar. Eller? /Lina Hmm där sprack det nog för mig ekonomisk sätt! Redigerat 8 september 2005 av addic59 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odels_tant Postat 8 september 2005 Dela Postat 8 september 2005 Hmm där sprack det nog för mig ekonomisk sätt! 😱 Uhum? det var bara ett förslag Addic. 😱 Jag tvivlar på att jag har vetorätt över alla på forumet. 😲 Tyvärr! Har du inte råd att åka till sthlm eller? /Lina Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pellesnusk Postat 8 september 2005 Dela Postat 8 september 2005 Eftersom många på forumet faktiskt bor i Sthlms området, borde det vara mest ekonomiskt och enkelt att ha nästa IRL i Sthlm. De som bor i området har säkert inget emot att ta in en eller annan utomstanare och därför bör det bli det billigaste alternativet för övernattningar. Eller? Bra talat! Jag tycker det vore kul att träffa lite forumfolk på en öl, och i mitt tycke ligger <vadsomhelst>köping ganska avsides. Malmö hade kunnat vara okej om datumet passat eftersom det går många billiga flyg dit och jag känner folk där, men en dag/helg i någon småstad känns mindre lockade....utan att vilja hoppa på någon som nu bor där eller verkar stockholmsdryg i största allmänhet. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 8 september 2005 Dela Postat 8 september 2005 Hmm där sprack det nog för mig ekonomisk sätt! 🤪 Uhum? det var bara ett förslag Addic. 🙂 Jag tvivlar på att jag har vetorätt över alla på forumet. 😉 Tyvärr! 😉 Har du inte råd att åka till sthlm eller? /Lina Aaahh okej, det lät som en idé som alla skulle nappa på! 😛 Jo jag är arbetslös utan någon som helst inkomst för tillfället, så min ekonomi är inte på topp just nu. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pellesnusk Postat 8 september 2005 Dela Postat 8 september 2005 Jo jag är arbetslös utan någon som helst inkomst för tillfället, så min ekonomi är inte på topp just nu. 🤪 Lifta upp till stockholm kvällen innan och spela gitarr och sjung en dag på drottninggatan. En snubbe jag känner skulle bara skojspela i 20 minuter på en svensexa, och han fick flera hundra spänn med sina bob marley covers 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.