dede Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Äger ingen ordentlig kamera. Men eftersom jag har fotografiskt minne kan jag skriva ner allt som hände i den här tråden på Söndag............. ....eller......öh....harkel........... 🙁 Öhhhhhhhh.........Vad hände igår.. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kirtaphus Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Rykterna går att en blev utkastad, en annan åkte på stryk 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
herwhisper Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Kom igen nu era bakfulla sölmuppar! Fram med bilderna!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 För djävulen inga bilder! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 För djävulen inga bilder! 😉 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 För djävulen inga bilder! 😉 jooo!! upp med dom. Samt en komplett redogörelse som går igenom hela kvällen. Vi vill ha alla smaskiga detaljer såklart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 (redigerat) För djävulen inga bilder! 🙂 😮 Nä usch!! 😆 Fan va jag mår illa idag 😉, var ju inte hemma förrän kl 5 på morgonen. 😛 Dede, hittade du din fru förresten? Redigerat 4 september 2005 av djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 För djävulen inga bilder! 😱 😆 Nä usch!! 😆 Fan va jag mår illa idag.....🤪 Dede, hittade du din fru förresten? Hon fattade aldrig när vi gick inomhus på Pickwick. Så hon gick hem och ringde upp Nekos mobil. Men då var vi redan på väg hemåt. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Seriöst, snart har ni tusentals förbannade forumister i den här tråden om ni inte ser till att slänga upp bilder! 🤪😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Hehe, önskar att jag hade kunnat hänga kvar, och inte avvikit så tidigt...men tyvärr så hade jag inget val. Dede, hälsa din hustru från mig och tacka för trevligt sällskap, intressant konversation...och dryck 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Alla talar om Dedes fru. Hon verkar imponerat på alla! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 4 september 2005 Trådstartare Dela Postat 4 september 2005 (redigerat) Vaknade precis. Lagom bakis. Inte för mycket, inte för lite. 😱 Gick ni vidare efter Pickwick? Eller tog det 4 timmar att gå hem, eftersom ni inte kom hem förrän vid 5-tiden? 😆 Vi som drog vidare till Lund vid 1-tiden (djonas, frelin och jag) hamnade på Carlsson's där det var liiiiiiite mer drag. 🤪 När C stängde hamnade vi på efterfest hemma hos mig. Fast då var bara djonas kvar från forumet, och könsfördelningen avsevärt bättre. 😆 Lillebror Frelin blev ambulansfull och gick upp i rök nånstans på vägen. Det var kul som fan att träffa er alla! Bílder kommer senare... kanske. edit: jag har hemmet fullt av snusklubbor sedan igår... nån som vill ha? Redigerat 4 september 2005 av hackeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wille Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Det var kul som fan att träffa er alla! Bílder kommer senare... kanske. can't wait.. 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 se nu till att inte censurera bilderna, lägg upp alla! 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Nej vi måste varit hemma tidigare eftersom jag gjorde ett inlägg i den här tråden strax efter kl två inatt. 🤪 Det var Djonas som skrev att han kom hem kl fem imorse.......... 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 BILDER NU!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 4 september 2005 Trådstartare Dela Postat 4 september 2005 Nej vi måste varit hemma tidigare eftersom jag gjorde ett inlägg i den här tråden strax efter kl två inatt. 🤪Det var Djonas som skrev att han kom hem kl fem imorse.......... 😱 Haha... fan jag är nog inte riktigt nykter ännu. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Ambulansfull är ett bra ord. Komplettera gärna med bilder, Hacke 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Sådär, då var man hemma i Borås igen 🙂 Trött som satan, men klarat mig från bakfyllan i övrigt, så får se hur länge man orkar vara vaken. Lite bilder kommer nog upp imorgon, måste framkalla bilderna från engångskameran 😛 Hmm.. Någon som vet om det finnsnågot jobbigt virus ute nu eller så? Mitt antivirus program har fått spel och kontrollerar pop3 email hela tiden. Men jag har ju fan inte konfigurerat någon email på denna datorn. Kör webmail... Jaja, blir väl ominstallation i vanlig ordning. Förstår inte riktigt hur fan jag kan ha fått in någon skit bara, surfar och kollar på film är typ det enda jag gör på den här datorn. Tur att studioPC:n inte ligger med i nätverket iaf 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Försvara dig nu Frelin! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Jag väntar med spänning på att få se smaskiga bilder.... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frelin Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Ambulansfull, jag 🙂 . Det vert jag ingenting om 🙂 . Blev ganska åksjuk i taxin minns jag... Man kanske skulle byta namn till lillebror nu då 🙂 . Verkade ju vara en allmän uppfattning 😛 Måste få i mig lite mat nu tror jag:) /Oskar (lillebror) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Jävlar vad jag önskar att jag hängde på. Ska se till att ha ekonomin igång tills Superduper IRL-träffen. 😛 Ville inte snål-åka på er gubbar. =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 (redigerat) Fan, jag vill också! Tycker vi får se till att anordna en IRL lite mer centralt i Sverige någon gång framöver! Skulle vara sjukt roligt! EDIT: Bilder vill vi ha NU! 😛 Redigerat 4 september 2005 av MarcusRombo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Hej hopp, tillgång till intenet nu, sitter hos syrran. Jodå, det var en mycket rolig kväll och det var skoj att se folket bakom avatererna! Men den där jävla hamburgaren skulle jag nog inte ätit hela. Hade jag inte gjort det så hade det nog blivit mer öl, och kanske hängt med till Lund? Hehu. Upp med bilderna, måste se hur fula, eller jag menar snygga vi var!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pellesnusk Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Ni verkar ju haft det riktigt skoj, vore kul att se lite bilder. Synd bara att Malmö ligger så off, annars hade man ju kunnat hänga med 😛 . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Jag vill fortfarande se dom där bilderna..... 😛🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Kom igen nu hur länge ska man behöva vänta!? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 Skoj som fan hade vi ialla fall!! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 4 september 2005 Dela Postat 4 september 2005 (redigerat) BILDER!!!!' Edit: ja ni kanske fattar att det skulle vara STOR röööd text här... 😱 Redigerat 4 september 2005 av ®offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.