Neko Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Jag flyttar den helgen...Nån annan gång. Det gör jag med, men det hindrar inte mig. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Jag flyttar den helgen...Nån annan gång. Det gör jag med, men det hindrar inte mig. 🙂 Min flickvän är gravid 8,5 mån. Jag får göra det mesta själv. 🙁 eller 🙂 ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Jag flyttar den helgen...Nån annan gång. Det gör jag med, men det hindrar inte mig. 🙂 Min flickvän är gravid 8,5 mån. Jag får göra det mesta själv. 🙂 eller 🙁 ? Tja då kanske det blir svårare. Hyr in några starka polare, betala dem med öl och låt flickvännen bestämma hur det ska se ut så får de kånka prylar medan du har roligt. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 augusti 2005 Trådstartare Dela Postat 25 augusti 2005 har inte råd.. hade vart på annars 🙂 Jag kan köpa lite STIM-andelar i nån av dina låtar. 🙁 BTW, en annan avhoppare är Dumb Dan. Såvida inte någon kan få honom på bättre tankar? 🙂 Men varför bangar HAN ur då? Ytterligare en människa man verkligen vill träffa som inte följer med... det enda jag kan bistå med är att bjuda honom på något. 🙂 vet inte om det räcker som övertalning. Fråga honom. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Snackar med honom just nu, men inte om IRL, utan om muzik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 augusti 2005 Trådstartare Dela Postat 25 augusti 2005 Snackar med honom just nu, men inte om IRL, utan om muzik. Jamenvafan. Fokusera! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 26 augusti 2005 Dela Postat 26 augusti 2005 Tusan, jag har andra planer... Så mycket roligt man missar en sommar utan fast internet... 😛 Ändra planerna. 🙂 Mja, det blir lite svårt.. Ganska viktiga planer tyvärr.... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 26 augusti 2005 Dela Postat 26 augusti 2005 Tusan, jag har andra planer... Så mycket roligt man missar en sommar utan fast internet... 😄 Ändra planerna. 🙂 Mja, det blir lite svårt.. Ganska viktiga planer tyvärr.... 😄 Ska du gifta dig? Inte? ok, då har du ingen ursäkt. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 27 augusti 2005 Dela Postat 27 augusti 2005 Tusan, jag har andra planer... Så mycket roligt man missar en sommar utan fast internet... 😄 Ändra planerna. Mja, det blir lite svårt.. Ganska viktiga planer tyvärr.... 🙁 Ska du gifta dig? Inte? ok, då har du ingen ursäkt. 😛 Självklart! 😄 Hm, när det händer lovar jag att bjuda in alla forumister. Särskilt du Neko 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frelin Postat 28 augusti 2005 Dela Postat 28 augusti 2005 Okej men jag e med! Fast utan käk... Några fler från lund som tänkte ta tåget? I sådanna fall kan man ju ses på centralen eller nåt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 augusti 2005 Dela Postat 28 augusti 2005 Då var det säkert. Jag kommer inte. Jag kommer nästa IRL istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 28 augusti 2005 Dela Postat 28 augusti 2005 Ställer in pga pengarbrist. Sorry! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kirtaphus Postat 28 augusti 2005 Dela Postat 28 augusti 2005 (redigerat) Vilken soppa *haha*IRL Malmö 😄 (sommarens följetång) kommer, kommer inte, kommer, komer inte, ställer in, ställer inte in, ställer in, ställer inte in. 😛 skiter i det, skiter inte i det, skiter, skiter inte i det, 😆 Bråka, slåss, vänner, bästisar, polare, 😱 Redigerat 28 augusti 2005 av kirtaphus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 28 augusti 2005 Dela Postat 28 augusti 2005 Några fler från lund som tänkte ta tåget? I sådanna fall kan man ju ses på centralen eller nåt.. Jag kasar med Pågatåget från Hbg - Malmö iaf...är framme på Malmö C 20:39... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 28 augusti 2005 Trådstartare Dela Postat 28 augusti 2005 Vilken soppa *haha*IRL Malmö 😄 (sommarens följetång) Håller med. Det är inte precis någon uppslutningsam och beslutsam skara det här. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Men nu får ni ta och hänga med, fattiga eller ej! Lite roligt ska man väl få ha! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Men nu får ni ta och hänga med, fattiga eller ej! Lite roligt ska man väl få ha! 😲 Precis, men jag kommer inte så långt med tom plånbok. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Men nu får ni ta och hänga med, fattiga eller ej! Lite roligt ska man väl få ha! 😲 Precis, men jag kommer inte så långt med tom plånbok. 😉 Äsh, låna pengar till öl, eller försök bli bjuden där nere, jag kan sponsra dig med biljett till växjö, samt övernattning här om så krävs vid resa åt något håll. Så det ska väl vara lugnt. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Vilken soppa *haha*IRL Malmö 😉 (sommarens följetång) Håller med. Det är inte precis någon uppslutningsam och beslutsam skara det här. 😲 Inte så konstigt kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 29 augusti 2005 Trådstartare Dela Postat 29 augusti 2005 Vilken soppa *haha*IRL Malmö 😮 (sommarens följetång) Håller med. Det är inte precis någon uppslutningsam och beslutsam skara det här. 😱 Inte så konstigt kanske? Du menar pga Dannys flipp? Är det därför du hoppade av? Tycker du kan ta det med honom isf. Inget vi andra kan rå för ju. Dessutom, de som hoppade av nu sist har enligt dem själva gjort det av andra anledningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Hur många är vi kvar nu egentligen som är på? 😠 Jag säger ju fler vi blir desto bättre smakar ölen! 😠 Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Midori Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Men nu får ni ta och hänga med, fattiga eller ej! Lite roligt ska man väl få ha! 😠 Precis, men jag kommer inte så långt med tom plånbok. 😠 Äsh, låna pengar till öl, eller försök bli bjuden där nere, jag kan sponsra dig med biljett till växjö, samt övernattning här om så krävs vid resa åt något håll. Så det ska väl vara lugnt. 😠 buhuuuu då kan du sponsra mej med, haha =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LDB Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Fan va ni är aktiva i Malmö!!! Schysst!!! Kanske skulle man flytta dito dessutom få en längre sommar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 29 augusti 2005 Dela Postat 29 augusti 2005 Fan va ni är aktiva i Malmö!!! Schysst!!! Kanske skulle man flytta dito dessutom få en längre sommar! Är detta att betrakta som en anmälan till träffen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 29 augusti 2005 Trådstartare Dela Postat 29 augusti 2005 Ok, hänt lite på listan i första inlägget. Jag gissar på att ett par till kommer att hoppa av innan lördag (än om jag hoppas att jag har fel), och uppskattningsvis blir vi isf c:a 10 st varav hälften kommer att käka. Funkar hur fint som helst, ska bli kul att träffa vem som än kommer. 😎 En fråga dock; hur många tror sig vilja köra rejs hela vägen ut till 05:00 på morgonen? Jag undrar enbart för min egen planerings skull. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 30 augusti 2005 Dela Postat 30 augusti 2005 Hehe hackeman jag är på till kl 7 om det nu skulle behövas, haha. 😄 Okej men jag e med! Fast utan käk...Några fler från lund som tänkte ta tåget? I sådanna fall kan man ju ses på centralen eller nåt.. Yes jag åker från lund. Kan ju kolla tider och sånt lite närmare i veckan så kan vi ju ses där man köper biljetter. 😎 Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 30 augusti 2005 Dela Postat 30 augusti 2005 Du har glömt skriva upp att jag ska käka... Jag hänger däremot inte med vidare sedan, utan avviker från gänget när det är dax att dra iväg till nattklubb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte Postat 30 augusti 2005 Dela Postat 30 augusti 2005 En fråga dock; hur många tror sig vilja köra rejs hela vägen ut till 05:00 på morgonen? Jag undrar enbart för min egen planerings skull. 😲 Är ju boråsare, och här stänger krogen klockan 02, så får väl se vad man orkar, och vad Dede säger 🙂 Men dom få gånger jag drar till Göteborg brukar det ju bli party till 05, så chansen är stor att jag är på hela natten 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 30 augusti 2005 Dela Postat 30 augusti 2005 (redigerat) ...jag kommer inte så långt med tom plånbok. 😉 Äh, jag kan sponsra med några öl...så slipper du sitta törstig...fixar sig...😲 Redigerat 30 augusti 2005 av slaptap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte Postat 31 augusti 2005 Dela Postat 31 augusti 2005 Då var det snart dags =) Är sugen som fasen nu, synd bara att så många drog sig ur på slutet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.