hackeman Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 (redigerat) Ok, tredje gången gillt! 😉 [första försöket: https://www.studio.se/index.php?showtopic=13789] [andra försöket: https://www.studio.se/index.php?showtopic=14384] Alltså, Lördagen den 3 september 2005 kl 20:30 på O'Learys inne på Malmö Centralstation. Bord är bokat för att vi ska käka, så säg till om ni INTE avser äta. Blir vi många som INTE käkar måste vi deala detta med restaurangen i förväg. Bordet är bokat i namnet Pelle. Efter O'Learys drar vi vidare till några andra ställen för att till sist hamna på nån nattklubb. Vilka ställen det blir bestämmer vi då (vissa förberedelser med gästlista kan dock ske och i så fall överväga ). Var och en viker av när den känner för det. Dresscode: spelar mest roll på nattklubb, och ni som ska med så långt har säkert koll själva. ANMÄLDA: ------------ Claes (käka) Dede med fru (käka) Diwic (käka) djonas (käka) Hackeman (käka) Jonte (käka) Neko (käka) Slaptap (ej käka) Stinkey (ej käka) frelin (ej käka) Declined: addic59 Dumb Dan Linus (Vectro) Danny Cort maxmaxmax Reason Redigerat 31 augusti 2005 av hackeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 (redigerat) Jag är på som fasen, men saknar transportmedel. 😄 Ps: Du har stavat mitt namn roligt. ☺️ Redigerat 24 augusti 2005 av addic59 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Claes Holmerup Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Tveklöst! 😄 Behöver någon transport, så kör jag från Oxie och kan kanske plocka upp någon/några på vägen till centralen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Tveklöst! 🙂Behöver någon transport, så kör jag från Oxie och kan kanske plocka upp någon/några på vägen till centralen... Oxie ligger en bit ifrån Hultsfred. 😄 Fasen också. ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Diwic Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 På Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Helt klart på 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slaptap Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 jag är PÅ, men avser inte att krubba på O'Learys... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Jag har varit runt och rest mycket nu, så jag får nog spara in mina slantar och utebli från Malmö den här gången... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 På på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 jag är på. Addic, buss till växjö, sen åker du tåg med mig därifrån 😄 Eller så kan du givetvis åka till alvesta direkt eller så. Vi löser det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 jag är på. Addic, buss till växjö, sen åker du tåg med mig därifrån 🙂 Eller så kan du givetvis åka till alvesta direkt eller så. Vi löser det. Ska skrapa ihop några slantar och se hur långt det räcker. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dede Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 (redigerat) Ja vi är fortfarande med. Tror vi äter. Har inte tänkt på det innan. 😉 Redigerat 24 augusti 2005 av dede Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Öh...glömde visst det viktigaste. 😉 Jag kommer naturligtvis att vilja äta. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Öh...glömde visst det viktigaste. 😉Jag kommer naturligtvis att vilja äta. 😄 Vet att mat är bra Jag ska också ha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Är också hungrig! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Jag är på, men hade inte tänkt äta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 24 augusti 2005 Trådstartare Dela Postat 24 augusti 2005 Jag har varit runt och rest mycket nu, så jag får nog spara in mina slantar och utebli från Malmö den här gången... Nog? Övertalningsbar mao? 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Jag har varit runt och rest mycket nu, så jag får nog spara in mina slantar och utebli från Malmö den här gången... Nog? Övertalningsbar mao? 🙂 Ja 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Kanske ska tillägga att jag vill äta också 🙂 Lönedag idag, det är klart att du ska med Linus hehe 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 augusti 2005 Trådstartare Dela Postat 25 augusti 2005 Jag har varit runt och rest mycket nu, så jag får nog spara in mina slantar och utebli från Malmö den här gången... Nog? Övertalningsbar mao? 😎 Ja 🙂 Så bra. Häng på så kan vi diskutera dealen att du producerar mina låtar och jag betalar ditt bredband. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Sitter vid 2 Mbit ikväll. Fast jag har inte fixat nåt att skicka till dig än 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frelin Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Känns som de hade varit en fet grej att göra. För sent att anmäla sig nu? Annars är jag nog på men utan att käka. /Oskar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 augusti 2005 Trådstartare Dela Postat 25 augusti 2005 Sitter vid 2 Mbit ikväll. Fast jag har inte fixat nåt att skicka till dig än 🙂 Du är urschäktad, om du hänger med på IRL:en. Ok? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 augusti 2005 Trådstartare Dela Postat 25 augusti 2005 Känns som de hade varit en fet grej att göra. För sent att anmäla sig nu? Annars är jag nog på men utan att käka./Oskar Klart du ska med. Stryk "nog" och säg att du är på. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Carl_B Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 har inte råd.. hade vart på annars 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Debree Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Tusan, jag har andra planer... Så mycket roligt man missar en sommar utan fast internet... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Tusan, jag har andra planer... Så mycket roligt man missar en sommar utan fast internet... 🙂 Ändra planerna. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 25 augusti 2005 Trådstartare Dela Postat 25 augusti 2005 (redigerat) har inte råd.. hade vart på annars 😄 Jag kan köpa lite STIM-andelar i nån av dina låtar. 😆 BTW, en annan avhoppare är Dumb Dan. Såvida inte någon kan få honom på bättre tankar? 😳 Redigerat 25 augusti 2005 av hackeman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 har inte råd.. hade vart på annars 😄 Jag kan köpa lite STIM-andelar i nån av dina låtar. 😆 BTW, en annan avhoppare är Dumb Dan. Såvida inte någon kan få honom på bättre tankar? 😳 Men varför bangar HAN ur då? Ytterligare en människa man verkligen vill träffa som inte följer med... det enda jag kan bistå med är att bjuda honom på något. 😄 vet inte om det räcker som övertalning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jari Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Jag flyttar den helgen... Nån annan gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.