Alex123 Postat 23 augusti 2005 Postat 23 augusti 2005 Hej! Finns det nån här som fet en sjysst hemsida man kan lära sig alla gitarr ackorder? Jag minns att jag skrev en tråd längesen om vart man kan lära sig gitarr ackorder tex som Em eller något. Nån svarade och jag mig en jätte bra sida. Tyvär så hittar jag inte min tråd. Jag sökt men hittar inte så du som gav mig länken till den underbara sidan förut, kan du länka den igen? Jag har googlat men jag suger på det. Det kommer bara massa guitar chords finder och sånt.
Bone Postat 23 augusti 2005 Postat 23 augusti 2005 Här är några. Hoppas de hjälper. www.chordie.com www.chordbook.com www.berkleeshares.com
Alex123 Postat 23 augusti 2005 Trådstartare Postat 23 augusti 2005 Får jag fråga? på hemsidan Chordie, Hur kan man veta vilken band man ska spela på?
Bone Postat 23 augusti 2005 Postat 23 augusti 2005 (redigerat) Det står en siffra till vänster om ackordbilden. Ex Cadd9 ackordet där står det en 7 då är det sjunde bandet de menar. *Edit* och om det inte står något då är det alltså de första fyra banden på gitarrhalsen som visas. Redigerat 23 augusti 2005 av Bone
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.