padeum Postat 23 augusti 2005 Postat 23 augusti 2005 Hej! Jag har en Gemini PMX04-mixerbord och ska koppla den till datorn. Men vet inte vilket ljudkort jag ska använda.. Ett bra ljudkort för att koppla in externa enheter/instrument hade jag tänkt mig. Men inte allt för dyrt runt 2000kr. Tacksam för svar!
Björn Olsberg Postat 23 augusti 2005 Postat 23 augusti 2005 Denna fråga har ställts många gånger tidigare. Titta bland det som har postats i samma kategori som du postade detta (klicka på "Ljudkort" ovan), använd sök eller läs vårt test av ljudkort för max 2000 kronor i Studio 6-05. Det numret är på väg ut från butik för att ge plats för ett nytt
hackeman Postat 23 augusti 2005 Postat 23 augusti 2005 Denna fråga har ställts många gånger tidigare. Titta bland det som har postats i samma kategori som du postade detta (klicka på "Ljudkort" ovan), använd sök eller läs vårt test av ljudkort för max 2000 kronor i Studio 6-05. Det numret är på väg ut från butik för att ge plats för ett nytt På tal om det, har ni planerat in det där testet av ljudkort i lite dyrare prisklass?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.