Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej!

Jag har en Gemini PMX04-mixerbord och ska koppla den till datorn.

Men vet inte vilket ljudkort jag ska använda..

Ett bra ljudkort för att koppla in externa enheter/instrument hade jag tänkt mig.

Men inte allt för dyrt runt 2000kr.

Tacksam för svar!

Annons
Postat

Denna fråga har ställts många gånger tidigare. Titta bland det som har postats i samma kategori som du postade detta (klicka på "Ljudkort" ovan), använd sök eller läs vårt test av ljudkort för max 2000 kronor i Studio 6-05. Det numret är på väg ut från butik för att ge plats för ett nytt :rolleyes:

Postat
Denna fråga har ställts många gånger tidigare. Titta bland det som har postats i samma kategori som du postade detta (klicka på "Ljudkort" ovan), använd sök eller läs vårt test av ljudkort för max 2000 kronor i Studio 6-05. Det numret är på väg ut från butik för att ge plats för ett nytt :rolleyes:

På tal om det, har ni planerat in det där testet av ljudkort i lite dyrare prisklass?

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.