MusicNixon Postat 23 augusti 2005 Postat 23 augusti 2005 (redigerat) Är det någon av er här på forumet som är inblandad i det här? Kul idé, låter skojigt... Metallica i dur MajorMetallica Redigerat 23 augusti 2005 av MusicNixon
steflund Postat 23 augusti 2005 Postat 23 augusti 2005 Ritkigt kul, men det hörs att det var svårt att ändra tonarten även för sången... hehe... riktigt kul på party.
rewind Postat 23 augusti 2005 Postat 23 augusti 2005 klockrent 😉 synd att inte sången var bättre bara
Cloudsurfer Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 (redigerat) Haha detta va ju klockrent, sången saknar piratkänslan som James utstrålar men det är mysigt Redigerat 24 augusti 2005 av DjHex
Gote Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 😄 Introt till Nothing else matters var ju exakt hur mysigt som helst! Gissningsvis så kommer man framöver att dra på smilbanden varje gång man hör orginalet...
Stinkey (oregistrerad) Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 Det enda jag nånsin har gillat med metallica är Hatfields röst. Annars är ju grova ändringar det enda sätt att göra covers på.
The Edge Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 😄 Introt till Nothing else matters var ju exakt hur mysigt som helst! Gissningsvis så kommer man framöver att dra på smilbanden varje gång man hör orginalet... Hehe, det låter som en grekisk folkvisa dom första meloditonerna tycker jag...Kul tips MusicNixon
D Vibe Postat 11 september 2005 Postat 11 september 2005 Fan vad skoj det låter 😱 .. påminner om en hel del av de där trista dur-rock-banden som är så populära nuförtiden. /Daniel
Pluffo Postat 11 september 2005 Postat 11 september 2005 rauligt MusicGene, är det någon som sagt till dig att din logga ser ut som en...ja...?
MusicGene Postat 11 september 2005 Postat 11 september 2005 rauligt MusicGene, är det någon som sagt till dig att din logga ser ut som en...ja...? off topic: i vissa kretsar kallas jag för "kuken". fråga inte varför.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.