emelpee Postat 23 augusti 2005 Postat 23 augusti 2005 Jag gjorde ett beat häromdan. Tror det skulle funka fint med sång. Eller vad tycker ni? Är ni sugen att sjunga över så hör av er. Har bara skrivit raptexter men kan alltid ge mig på att skriva en text till den som sjunger om det behövs. Är nog dock bara bra på svenska. Ett smakprov på beatet ligger här: (stöldskyddsljud över^^) Your browser does not support the HTML5 audio tag
abnormalbrain (oregistrerad) Postat 23 augusti 2005 Postat 23 augusti 2005 hörde faktiskt inget stöldskyddsljud... du kanske skulle göra det lite grundligare
emelpee Postat 23 augusti 2005 Trådstartare Postat 23 augusti 2005 hörde faktiskt inget stöldskyddsljud... du kanske skulle göra det lite grundligare uh? Det går "emelpee" och "Öronknark produktioner" över hela beatet. Ligger dock ganska lågt så man inte ska störas utav det:)
Eternal Postat 23 augusti 2005 Postat 23 augusti 2005 hörde faktiskt inget stöldskyddsljud... du kanske skulle göra det lite grundligare uh? Det går "emelpee" och "Öronknark produktioner" över hela beatet. Ligger dock ganska lågt så man inte ska störas utav det:) haha... snacket i bakgrunden trodde jag hörde till låten. För att få lite street/rap/shit-stämning. jag skulle inte vilja lägga en slinga över detta då jag finner "låten" aningens enformig. Jag tycker det är lättare att hitta slinger om kompet varierar sig... Men jag tror säkert att ngn annan kan hitta en fin slinga
hackeman Postat 23 augusti 2005 Postat 23 augusti 2005 Låter som det skulle funka finfint med rap på vers och sång på refräng. Gärna mjuk kvinnlig sång, typ Sade, på refrängen. Och melodi är ju det lättaste att hitta. Synd att jag inte kan sjunga som Sade kunde jag visat hur jag menar. 😲
emelpee Postat 23 augusti 2005 Trådstartare Postat 23 augusti 2005 Låter som det skulle funka finfint med rap på vers och sång på refräng. Gärna mjuk kvinnlig sång, typ Sade, på refrängen. Och melodi är ju det lättaste att hitta. Synd att jag inte kan sjunga som Sade kunde jag visat hur jag menar. 😉 Meningen var ju att det skulle vara rap men jag tyckte mig själv inte lyckats hitta ett bra sätt rappa på. Men jag kan tänka mig nån engelsk rapaktig sak. Får se om någon nappar här. Har ju inga kontakter själv^^
emelpee Postat 27 augusti 2005 Trådstartare Postat 27 augusti 2005 Testade en Grej, du har mail 😏 och så har du:)
emelpee Postat 4 september 2005 Trådstartare Postat 4 september 2005 Jag uppar denna då Rian inte svarat på mitt mail.
peterthegreat Postat 5 september 2005 Postat 5 september 2005 Vad skicka han fårnått då? 🙂 Berätta. 😄
emelpee Postat 5 september 2005 Trådstartare Postat 5 september 2005 Vad skicka han fårnått då? Berätta. 😲 Han hade spelat in lite sång över beatet som han skickade. Jag sa att han gärna fick göra en hel låt av det om han ville men han har inte hört av sig =/
emelpee Postat 5 september 2005 Trådstartare Postat 5 september 2005 Nu när jag kollade mailen har jag dock fått mig ett svar:)
Retur Postat 13 september 2005 Postat 13 september 2005 Gött för dej! äntligen ett prov på att nån verkilgen har fått kontakt med nån likasinnad via Studioforumet. Niceness. Peace/ www.OkunskapR.tk
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.