Jump to content
Annons

Monkees-forum, gärna på svenska


sonic_boom

Recommended Posts

Är kanske lite fel ute när jag testar här, men men....

Är det någon som har ett tips på ett bra forum där man kan diskutera den amerikanska 60-talsgruppen Monkees? Letar i första hand efter ett svenskt forum med denna inriktning, men även utländska går bra. www.monkees.net saknar ett sådant, så jag slänger ut frågan här...

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Starta en tråd här vetja och se hur många som är sugna på att disskutera detta. Vem vet...du kanske till och med får en egen forumkategori! ( ok, nu var jag taskig ) 🙂

Redigerat av Pluffo
Link to comment
Dela på andra sajter

känner inte till något Monkees forum, men blev glad när jag såg ditt namn (sonic boom) för du gillar väl sonics? 🙂

kolla på Garage rock resorces om du hittar något intressant:

http://www.garage.clara.net/

tidningen ugly Things har en gästbok där du kanske kan få svar:

http://www.ugly-things.com/

hör gärna av dig om du vill utbyta tankar, musik,skivtips eller något annat.

Edit: passar på att hälsa dig välkommen på forumet, såg precis att du gick med idag.

Sky Saxon & The Seeds spelar i Gbg, Örebro och Stockholm i början av september om det kan vara av intresse.

Redigerat av sixties
Link to comment
Dela på andra sajter

Tack för alla svar. Några korta kommentarer....

Tyvärr så har mitt namn inget med Sonic att göra (även om de gör helt ok musik). Det var ett kul namn bara.

Varför ett Monkees-forum? Kan det vara så att jag är den ende som är intresserad av dem? Näää...måste väl finnas en och annan att bara prata med om dem. Det finns ju forum för (nästan) allt....

Skapa en tråd här? Om det finns ett genuint intresse, så varför inte. Jag tvivlar dock.

Än en gång: stort tack i alla fall.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...