Egghuvud Postat 23 augusti 2005 Postat 23 augusti 2005 Var bara tvungen att testa och se hur det känndes 🙂
Egghuvud Postat 23 augusti 2005 Trådstartare Postat 23 augusti 2005 Jo tack Word! alltså... det var ganska behagligt. 🙂
Morta Postat 23 augusti 2005 Postat 23 augusti 2005 AAAAAAAAAAAAAAAARGHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *skriker utav smärta* 🙂
wonderboy Postat 23 augusti 2005 Postat 23 augusti 2005 Gott, Egghuvud!!!! En annan variant på samma tema är: "Men tack för kaffet, då!" Men ha det bra!
brojd Postat 23 augusti 2005 Postat 23 augusti 2005 😠 Ha en trevlig morgon, och en god fortsättning på dagen!
Egghuvud Postat 23 augusti 2005 Trådstartare Postat 23 augusti 2005 😠 Ha en trevlig morgon, och en god fortsättning på dagen! och ha det så bra
D Vibe Postat 23 augusti 2005 Postat 23 augusti 2005 May the farm be with you!! New Pigs On The Farm ...
hackeman Postat 23 augusti 2005 Postat 23 augusti 2005 Bra låttitel! Det förstås! Bra idé. Ska du eller jag? Eller ska vi samarbeta hela högen? 😲
equality Postat 23 augusti 2005 Postat 23 augusti 2005 Bra låttitel! Det förstås! Bra idé. Ska du eller jag? Eller ska vi samarbeta hela högen? Släng upp nåt du. Försöker haka på...
SLC-trax Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 "Skit ner dig"... brukar jag säga till mina bästa vänner hela tiden 😉
wonderboy Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 "Glöm inte att kissa innan Du lägger Dig!" är en annan klassiker i samma anda.
Per_a_55 Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 "Glöm inte att kissa innan Du lägger Dig!" är en annan klassiker i samma anda. Kom mig att tänka på något helt annat. Visserligen OT i den här tråden, men ändå: Glöm inte att gå hem innan ni lägger er flickor...
wonderboy Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 "Glöm inte att kissa innan Du lägger Dig!" är en annan klassiker i samma anda. Kom mig att tänka på något helt annat. Visserligen OT i den här tråden, men ändå: Glöm inte att gå hem innan ni lägger er flickor... Allvarligt talat, hur kan man vara OT, som i "Off Topic" i en tråd som ligger i just OT-forumet? Den största synden där, det som verkligen skulle vara "OT", skulle vara om man är OT, som i On Topic", oder was? Vad säger Ni om detta inlägg? OT eller OT?
brojd Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 "Glöm inte att kissa innan Du lägger Dig!" är en annan klassiker i samma anda. Kom mig att tänka på något helt annat. Visserligen OT i den här tråden, men ändå: Glöm inte att gå hem innan ni lägger er flickor... Allvarligt talat, hur kan man vara OT, som i "Off Topic" i en tråd som ligger i just OT-forumet? Den största synden där, det som verkligen skulle vara "OT", skulle vara om man är OT, som i On Topic", oder was? Vad säger Ni om detta inlägg? OT eller OT? Du är OT om ett inlägg som var OT i en tråd i OT forumet!
wonderboy Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 Du är OT om ett inlägg som var OT i en tråd i OT forumet! Fasiken, Brojd! Jag hänger inte med?! Vad betyder det?
Per_a_55 Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 (redigerat) Du är OT om ett inlägg som var OT i en tråd i OT forumet! Fasiken, Brojd! Jag hänger inte med?! Vad betyder det? Så här kanske: Trådämnet är ju Topic i denna OT-tråd. Mitt inlägg var ju då OT i förhållande till trådens T. Ditt inlägg var ju OT i förhållande både till mitt OT-inlägg och trådens T. ???????????? edit: Stavningen var OT Redigerat 24 augusti 2005 av Per_a_55
SLC-trax Postat 24 augusti 2005 Postat 24 augusti 2005 Allvarligt talat, hur kan man vara OT, som i "Off Topic" i en tråd som ligger i just OT-forumet? Den största synden där, det som verkligen skulle vara "OT", skulle vara om man är OT, som i On Topic", oder was? Vad säger Ni om detta inlägg? OT eller OT? NU ÄR DU Off Topic!! Det enda som man ABSOLUT INTE får diskutera i Off-Topic forum, är om något är On Topic eller inte ! ! ! 😄
herwhisper Postat 25 augusti 2005 Postat 25 augusti 2005 (redigerat) Jag har sandaler på mig, fast det får jag inte. Men det har jag ändå, mest för att jag är så fräck..... 😲 Edit: Det va jävlar i min lilla låda OT! Redigerat 25 augusti 2005 av herwhisper
wonderboy Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Allvarligt talat, hur kan man vara OT, som i "Off Topic" i en tråd som ligger i just OT-forumet? Den största synden där, det som verkligen skulle vara "OT", skulle vara om man är OT, som i On Topic", oder was? Vad säger Ni om detta inlägg? OT eller OT? NU ÄR DU Off Topic!! Det enda som man ABSOLUT INTE får diskutera i Off-Topic forum, är om något är On Topic eller inte ! ! ! 😛 Hej, SLC-trax! Du var ordningsman i Din klass, va?!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.