Tokas Postat 22 augusti 2005 Dela Postat 22 augusti 2005 Jag har på senare tid blivit riktigt sugen på att leka runder med nått kul Tracker-program. Jag kommer ihåg hur kul det var med FastTracker II för en väldans massa år sedan. 😱 Är det någon som har ett tips på en lite "modernare" Tracker? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 augusti 2005 Dela Postat 22 augusti 2005 Allvarligt tokas, du är moderator, så du borde faktiskt använda sökfunktionen först 😉 Jag vet att det har varit snack om trackers en hel del nyligen. Tror att madtracker har varit på tapeten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jonte Postat 22 augusti 2005 Dela Postat 22 augusti 2005 Madtracker som nämndes ovan gillar jag. Även ReNoise och Scaletracker snackar folk om verkar det som.. Lite länkar (alla till andra trådar, men finns gott om tips där): Här Här Här Och här... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 22 augusti 2005 Dela Postat 22 augusti 2005 Madtracker2.5 och/eller Renoise1.5 .. Själv använder jag Madtracker. /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tokas Postat 22 augusti 2005 Trådstartare Dela Postat 22 augusti 2005 Haha, usch vad pinsamt.. Jag trodde att jag hade koll på Tracker-trådarna. 😉 Men den HÄR kom mitt under min semester, så den hade jag missat helt. Den ska jag lätt testa. 🙂 Tack för svaren. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.