Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

R.I.P.

Hade det stora nöjet att träffa och intervjua honom under musikmässa i Göteborg, mycket sympatisk legend 🙁

Postat

Ojj.. Då är det en stor sorgedag i dag då.. Bob Moog har verkligen betytt mycket för mig och min musik.

Postat

Det tog nog tio år innan jag fattade att Moog var en person. Det lät konstigt att sätta Bob framför. Hans livsverk kommer utan tvekan att leva vidare.

Postat

🙁

Villa I frid.

Postat

Vågar inte ens tänka på vad som kommer hända med priserna på Voyager signature edition syntharna. 😱

Djävligt tråkigt med folk som dör... speciellt i cancer.

(vet inte varför, men cancer och hiv känns mer skrämmande än en gevärsmynning)

gladamatör (oregistrerad)
Postat

R.I.P

Postat (redigerat)

Rest In Peace!

Hade inte något speciellt förhållnade till Moog´s prylar.

Redigerat av sounden
Postat

jag ska hedra honom genom att ha på mej min t-shirt med mooglogga en vecka i sträck! ...eller iaf imorgon.

rip..

~ force

vem kunde ana att jag uttalat "moog" fel alla dessa år.

Postat

Utan Bob, som uppfann och utvecklade, och Keith Emerson, som började använda syntharna som ett seriöst instrument och som fick ta mycket skit för det, hade nog inte det sett ut riktigt som det gör idag. Än idag är Tauruspedaler och minimoogar exempel på eftertraktade instrument.

Stinkey (oregistrerad)
Postat
🙂 En förlust för musikvärlden.
Postat (redigerat)
😉  En förlust för musikvärlden.

Definitivt! 😄 Mina Moogar går varma ikväll till minne av Dr Moog. Må han vila i frid ...

ModularMadness.JPG

Redigerat av neriks
Postat
🥰  En förlust för musikvärlden.

Definitivt! 🥰 Mina Moogar går varma ikväll till minne av Dr Moog. Må han vila i frid ...

ModularMadness.JPG

:rolleyes:

Habegär!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.