Jump to content
Annons

14 röster

1. 1. E:mortal - Birth of a Phase - Uppdaterad

• 5
      3
    • 4
      4
    • 3
      4
    • 2
      0
    • 1
      0

Recommended Posts

Postat

medans jag lyssnar:

snygga harmonier i början...

nice uppbyggnad - proffsigt!...

tung bas nice... sjysst sväng...

lite intressanta harmonier får mig att tänka på en kyrka med en kvinnlig operasångerska helt klädd i svart...

bra jobbat! låter proffsigt, men inte riktigt min typ av musik.

mixen låter very nice!

peace!

Annons
Postat

Sköna harmisar. Skulle absolut vilja höra den med sång och en bra sångmelodi. Tycker denna är sångvänlig. Helt klart.

Tänker inte betygsätta låten förns jag har hört den med sång.

😆

Postat

Hej!

Sitter i skolan och skriver en uppsats (inte mycket till fredagkväll men vad gör man).

Satte just igång din låt och i samband med det fade:ades ljuset ut här, det var en intressant upplevelse.

Borde du helt klart prova om du har möjlighet att spela live nån gång; att vagga in en förväntansfull publik i ett episkt tillstånd. Det lyckades i vilket fall den kombinationen med här 😕

Stämningsfull låt!

• 1 månad senare...
Postat

O fan, såg inte att Kaveh hade kommenterat 🙂

Tackar

Tiff Lacey kommer lägga lead delen sedan (www.tifflacey.net), plus att jag ska stuva om flödet lite 🙂

Tack för alla kommentarer 🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.