tordA Postat 4 april 2004 Postat 4 april 2004 (redigerat) har jag snott för mycket från Ramones <-- bortagen --> massvis kvar att göra, munspelet är från StudioCD'n 🙂 om du kommer ihåg att jag frågade efter någon som kunde spela flöjt för ett tag sen (klart att du kommer ihåg det !) <-- bortagen --> Credits: Sebastian Teufel, Martin Krieger(Flute) Redigerat 12 juni 2004 av Rockfart
Pluffo Postat 4 april 2004 Postat 4 april 2004 Klart man kommer ihåg flöjten. Vi fick reda på så mycket intressant där. Att dbd hade en SA-1:a och att Grahn var en hejjare på att baka muffins t ex 🙂
trombonisten Postat 4 april 2004 Postat 4 april 2004 Hmm. "den här låten". Ja vad skall man säga? Inte min grej. Men är det inte rätt tjatigt. Fyra ackord i en oändlig slinga. Hakat upp sig? Trombonisten.
tordA Postat 5 april 2004 Trådstartare Postat 5 april 2004 hihi jag spelar så mycket fel så det är nog både 5 och 6 ackord 😉 tack för att ni tittade in 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.