Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej alla!

Skulle vara kul om någon med bra utrustning för att spela in både komp- och sologitarr ville spela in kompgitarrer och solon till en liten metallåt jag har gjort. Som det är nu är trummorna bara closemic och helt unprocessed, de solon som gitarristen kommer att spela spelas nu av någon synthgitarr som låter gräsligt. Inga kompgitarrer är tillagda på något sätt i denna version, jag vet inte mycket om kompgitarrer så gitarristen får självkomma på vad som skulle låta bra som komp.

Kom ihåg att allt detta är omasterat och trummorna är inte alls klara, så om ni börjar försöka er på något, så spara gärna wav-spåren så ni kan skicka dem 😛

Kontakta mig på vitkant@hotmail.com om ni är intresserade så kan jag berätta lite mer ingående om hur jag tänker om gitarrerna.

/Daniel

Redigerat av Boxcutter
Annons
Postat

Jag älskar verkligen gammal tvspelsmusik och jag tycker det låter lovande. Om du gillar mitt sound så kontakta mig!

Lyssna på dessa tvspelslåtar som jag spelat in:

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.