Boxcutter Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 (redigerat) Hej alla! Skulle vara kul om någon med bra utrustning för att spela in både komp- och sologitarr ville spela in kompgitarrer och solon till en liten metallåt jag har gjort. Som det är nu är trummorna bara closemic och helt unprocessed, de solon som gitarristen kommer att spela spelas nu av någon synthgitarr som låter gräsligt. Inga kompgitarrer är tillagda på något sätt i denna version, jag vet inte mycket om kompgitarrer så gitarristen får självkomma på vad som skulle låta bra som komp. Your browser does not support the HTML5 audio tag Kom ihåg att allt detta är omasterat och trummorna är inte alls klara, så om ni börjar försöka er på något, så spara gärna wav-spåren så ni kan skicka dem 😛 Kontakta mig på vitkant@hotmail.com om ni är intresserade så kan jag berätta lite mer ingående om hur jag tänker om gitarrerna. /Daniel Redigerat 20 augusti 2005 av Boxcutter
Eternal Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Jag älskar verkligen gammal tvspelsmusik och jag tycker det låter lovande. Om du gillar mitt sound så kontakta mig! Lyssna på dessa tvspelslåtar som jag spelat in: Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag Your browser does not support the HTML5 audio tag
lord_of_the_strings Postat 21 augusti 2005 Postat 21 augusti 2005 jag kan nog fixa komp + solo på detta. Om du vill så kan jag lägga in ett fett shredd solo också 🙂. Får mitt nya ljudkort nästa vecka, då kan jag testa o slänga ihop nårra riff till detta
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.