Mp3chrille Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Tjena! Jag har börjat använda lite blås i en del av mina alster (för att ha extra sköj 😉 ). Jag "leker" just nu med Edirol HQ Orchestral men tycker att det låter alldeles för mycket orkester, om ni förstår vad jag menar. Nu vill jag ha förslag på andra pluggar med lite mer "popfeeling" 😳 . Finns det någon bra plugg, och som inte tar upp hela hårddiskutrymmet?! Tackar på förhand Mp3chrille
The Edge Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 (redigerat) Tja!! Vet att det ska komma ut en snart som heter BRASS. Sax, trombon och trumpet. Ska länka den åt dig: http://www.arturia.com/en/brass/brass.php glöm inte kolla trailers. den var riktigt bra!!!! Ha det bra och lycka till Redigerat 20 augusti 2005 av The Edge
Mp3chrille Postat 20 augusti 2005 Trådstartare Postat 20 augusti 2005 Verkar ju klart intressant och "perfa" för mig 😳 . Bara att vänta och se då...
The Edge Postat 22 augusti 2005 Postat 22 augusti 2005 Verkar ju klart intressant och "perfa" för mig 🙂 . Bara att vänta och se då... japp, är också lite intresserad..om du köper den måstre jag få veta vad tycker!!!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.