Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Hej, jag är en låtskviare/producent i stockholm som fortfarande söker sammarbetspartners. Gärna med en bra producent med mycket ideér som vi kan utbyta. Ser mig mest som producent, även fast jag skriver mycket melodi/text också. Men är man två som behärskar producentbiten kan man göra riktigt grymma saker.. Men söker även sk. topliners... Är hungrig, otroligt ambitiös och vill hitta nya galna helt revulotionerande sounds som slår världen med häpnad och skriva gigansiska hits... 😳

Det viktigaste är att personkemin funkar och att man ger och tar...

Jag har förlagskontrakt som låtskrivare/producent och ser helst att den som jag sammarbetar med också har det samt många års vana av att skriva och producera kommersiell musik. Har väldigt höga krav på mig själv och vill att dom som jag jobbar med också har det.

skriv lite om er själva, vad ni vill etc... så kan vi lyssna lite på varandras prylar och se om det verkar vara intressant...

I förlängningen vill jag hitta nån att bilda ett låtskrivar/producent team med.

Redigerat av pennudd
Annons
Postat
i stockholm

Är Stockholm ett krav eller ett önskemål? 😛

Postat

Linus; det skulle vara smidigast så... att sitta två i studion blir ju mer konstruktivt om smidigast. Jag är ganska produktiv och jag är rädd för att det skulle ta för lång tid att skicka grejjerna fram och tillbaka...

Men jag är öppen för förslag...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.