Jump to content
Annons

Jag är ny

mats_udd

Recommended Posts

Ja jag är ny i det här forumet som jag hittade när jag googlade efter forum där man kan hitta cellister och violinister. Hur som helst mats heter jag, bor i sthlm och spelar musik i postrockbandet Extend to heaven. Spelade även gitarr i Mats o Challis och det akustiska popbandet high heels. Sen driver jag skivbolaget lets expect art.

Jag i koncentrerar form. kul att vara här.

www.letsexpectart.xix.nu

www.high-heels.xix.nu

Dela på andra sajter

Annons

välkommen, kul att ha dig här. :rolleyes:

är inte så inne på cello och liknade men forumet blir ju bara bättre ju fler "olika" personer vi är här som kan hjälpa varann med olika saker. :rolleyes:

Dela på andra sajter

välkommen, kul att ha dig här. :rolleyes:

är inte så inne på cello och liknade men forumet blir ju bara bättre ju fler "olika" personer vi är här som kan hjälpa varann med olika saker. :rolleyes:

precis min mening. Förhoppnngsvis dyker det upp någon cellist eller violinist. Jag hoppas på det bästa eftersom mina lappar jag satt upp över hela sthlms stad inte har hjälpt nämnvärt=(

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.