mats_udd Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Ja jag är ny i det här forumet som jag hittade när jag googlade efter forum där man kan hitta cellister och violinister. Hur som helst mats heter jag, bor i sthlm och spelar musik i postrockbandet Extend to heaven. Spelade även gitarr i Mats o Challis och det akustiska popbandet high heels. Sen driver jag skivbolaget lets expect art. Jag i koncentrerar form. kul att vara här. www.letsexpectart.xix.nu www.high-heels.xix.nu Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 välkommen, kul att ha dig här. är inte så inne på cello och liknade men forumet blir ju bara bättre ju fler "olika" personer vi är här som kan hjälpa varann med olika saker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mats_udd Postat 19 augusti 2005 Trådstartare Dela Postat 19 augusti 2005 välkommen, kul att ha dig här. är inte så inne på cello och liknade men forumet blir ju bara bättre ju fler "olika" personer vi är här som kan hjälpa varann med olika saker. precis min mening. Förhoppnngsvis dyker det upp någon cellist eller violinist. Jag hoppas på det bästa eftersom mina lappar jag satt upp över hela sthlms stad inte har hjälpt nämnvärt=( Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Hoj och välkommen Mats! Hoppas du kommer trivas. (och om k9 kallar sig begagnad, vad fan är jag då?) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gladamatör (oregistrerad) Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 😉 cheerio mate ...hoppas att du kommer trivas mvh gladamatör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Välkommen och hej!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 20 augusti 2005 Dela Postat 20 augusti 2005 Välkommen hit herr skivbolagsdirektör... känner du Ola Håkansson? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 20 augusti 2005 Dela Postat 20 augusti 2005 Hejhej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mats_udd Postat 20 augusti 2005 Trådstartare Dela Postat 20 augusti 2005 Välkommen hit herr skivbolagsdirektör... känner du Ola Håkansson? 😛 nja någon Ola känner jag nog inte=( Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fnykis Postat 20 augusti 2005 Dela Postat 20 augusti 2005 (och om k9 kallar sig begagnad, vad fan är jag då?) Antik? Hejsan och välkommen Mats! .:Fnykis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 20 augusti 2005 Dela Postat 20 augusti 2005 hej matser! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Tjena! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 *vinkar glatt* 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Välkommen! Mvh / djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
illvaesen Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Hej hej! 🙂 /David Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hegobald Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Jamen välkommen vetja!!! Cool med cello också 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Haj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Haj fena Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.