Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

LÅTNAMN: Medley

ARTIST/GRUPP: Maestro (jag)

GENRE: Gitarronani

LÅTLÄNGD: 04:35

KOMPOSITÖR: Väldigt många olika (det är ett medley av kända låtar, solona har jag dock skrivit själv.

PRODUCENT: Maestro (jag)

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR: 2004

FORMAT: mp3 160kbps

STORLEK: 5.2 MB

STATUS: Playaround, en tagning.

LÅTLÄNK:

Jag vet att det finns många felspelningar i detta. Detta skall fixas då jag köpt en ny gitarrpedal eftersom den gamla är sönder.

Redigerat av Eternal
Annons
Postat

Bra spelat, gillar skarpt Europe solot 😛 kanske kunde du lägga en bas till arret.

nu är de mest leadgitarren som hörs, men jag för står att Maestro vill ha de på de viset 🙂

Postat

Gitarrljudet är inte perfekt nej. Jag körde med min gamla gitarrpedal och spelade kompet i winamp. Spelade in kanalen "what you hear".

Bas ja... Det är mycket som borde göras med det. Synthen i Final Countdown försvann när jag av misstag ändrade en pluginställning.

Men jag gillar verkligen själva låt-idén.

Jag har faktiskt lite andra medley'n inspelade. Med terminator, Braveheart, Still got the blues och gimmie gimmie. Får se om jag lägger upp det ngn gång.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.