guldfisk (oregistrerad) Postat 19 augusti 2005 Postat 19 augusti 2005 (redigerat) ... Redigerat 23 juli 2007 av guldfisk
The Edge Postat 19 augusti 2005 Postat 19 augusti 2005 (redigerat) Ska lyssna nu, men glöm inte att presentera dig EDIT: nu till låten; hiphop är ju inte riktigt min genre, men det låter ändå ganska skönt tycker jag. låter som på riktigt om du missförstår mig rätt 😉 Redigerat 19 augusti 2005 av The Edge
lavrell Postat 19 augusti 2005 Postat 19 augusti 2005 Tyvärr så måste du ta bort länken omedelbart eftersom cover EJ är tillåtna på forum.studio.se. Regler angående demopostning
Piccazzo Postat 19 augusti 2005 Postat 19 augusti 2005 För det första så är som sagt inte Covers eller Remixar tillåtna här på forumet om man inte har tillstånd. Låten i sig är okej , Rappen är bra , Sångerskan är bra MEN Pianot är felklippt och Stråkarna låter riktigt illa. Men med bättre stråkar och snyggare klippningar så blir det en heöt okej låt som säkerligen skulle kunna spelas på Radio...
guldfisk (oregistrerad) Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Oj hade jag ingen aning om faktiskt. Blev medlem idag.. Men då tar jag bort den.
Danny Cort (oregistrerad) Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Oj hade jag ingen aning om faktiskt. Blev medlem idag..Men då tar jag bort den. Bra. Skönt att slippa höra.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.