Jump to content
Annons

Sidvisningar per dag?


sounden

Recommended Posts

Annons
  • 1 månad senare...
denton (oregistrerad)
Samtidigt börjar vi närma oss ett snitt på 700 postade inlägg per dag!

Varav 600 st är i OT-forumet 😆

😄😄😄😄😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Samtidigt börjar vi närma oss ett snitt på 700 postade inlägg per dag!

Varav 600 st är i OT-forumet 😄

😄😄😄😄😄

...och 450 av dessa inlägg innehåller antingen bara smileys, som ovanstående inlägg, eller länkar till bilder som i Bildassociationstråden. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Men några av de 10 återstående inläggen per dag kan innehålla nåt intressant.  🙂

T.ex. frågor som "Vilket ljudkort ska jag köpa?" eller? 😎

Säg att det rör sig om cirka tre "vilket ljudkort"-frågor. Då kan man rimligen räkna med tre "sök innan du postar"-svar. Utöver det så är det väl i snitt tre medlemspresentationer också. Då återstår ett vettigt inlägg...

Vad sägs om en tävling? Hitta dagens inlägg? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojoj! Det blir svårt det. Men det måste ju vara mitt matnyttiga inlägg som jag gjorde nyss om "Ford + Musikbranschen = sant!"

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur många sidvisningar är det på forumet per dag?

dvs, hur många gånger genereras en ny htmlsida.. ?

Nu har jag ett hyggligt svar, och forumet hade i september 1 042 474 sidvisningar - det vill säga i snitt 34 749 sidvisningar per dag.

 

Antalet unika besökare (ej besök) har för övrigt gått upp till hela 30 000! (eller 30 005 för att vara exakt).

 

Statistik enligt Webtrends, september.

Link to comment
Dela på andra sajter

Allihop handlar väl om musik i någon form antar jag... Allt som låter är ju musik i någon form, och eftersom mitt tangentbord nu låter i (o)takt, så är det ju musik!

Link to comment
Dela på andra sajter

Allihop handlar väl om musik i någon form antar jag... Allt som låter är ju musik i någon form, och eftersom mitt tangentbord nu låter i (o)takt, så är det ju musik!

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...