Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

* LÅTNAMN: Sister Run

* ARTIST/GRUPP: Tobbe Helander

* GENRE:Pop

* LÅTLÄNGD: 3.24

* KOMPOSITÖR: Tobbe Helander musik/Eva-Pia Worland text

* PRODUCENT:Tobbe Helander

* EV. MEDVERKANDE:

* INSPELNINGSÅR:2005

* FORMAT: Mp3

* STORLEK: 3.9 MB

* STATUS: Ej färdig demo.

Har gjort lite förändringar i arr, mix mm. Har tagit till mig av kritiken från förra versionen och ändrat en del. Blev det bra? Vad ska jag förbättra? Tacksam för alla råd.

🙂

Borttagen fil!

Redigerat av Grannen
Annons
Postat

hej.. cool låt, mycket intressant melodi tycker jag. Vet inte om jag har hört denna förr, känns så men jag kan inte komma ihåg att jag hört den.

Jag tycker att sången känns lite avlägsen, får en känsla av att sångaren står bakom musikerna och sjunger. Vet inte om det är reverbet som gör det?

Trummorna känns lite burkig, och när jag tänker efter så tror jag att allt känns lite burkigt, i mina lurar låter det stundtals som om hela bandet står i en tunnel. och sångaren är längstbak.

Men som sagt jag tycker att låten är otroligt bra.

Låten 4 p

Mixen 3p

AV 5 möjliga p

//Anders

Postat

Ok, kul att du gillade låten! Ja, sången var omdebatterad förra gången låten var ute ang. nivån. Nu har jag sänkt den, kanske för mycket? Har du något konkret tips på hur jag ska lyfta soundet? 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.