Clayten Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Hej, Som ny medlem tänkte jag presentera mig. Jag är en musikälskande 35-åring som spelar keyboard. Efter 20 års lirande i diverse konstellationer, både live och studio, sker musicerande numera rum i min nybyggda studio i garaget. Jag och en polare (gitarr) kör 2 ggr i veckan där vi skriver och producerar för glatta livet. Började med Atari och har nu landat med PC och Cubase SX. Blir bl a inspirerad av Peter Gabriel, Michael Mcdonald, Prodigy, Elo och Phoenix bara för att nämna några. Tycker studio är en lysande tidning 🙂 och det skall bli kul att ta del av forumet. /Clayten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sixties Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 välkommen till forumet, du hittar säkert en hel del av intresant! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Hoj och välkommen! Kul med ännu en keyboardist här på forumen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Edge Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Välkommen!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Hejsan hoppsan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Duktigt med rutiner. Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 19 augusti 2005 Dela Postat 19 augusti 2005 Clayten? Ska det uttalas med Folke-Rydén-engelska? 😎 Välkommen hit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Clayten Postat 19 augusti 2005 Trådstartare Dela Postat 19 augusti 2005 Folke funkar fint 😉 ....Clayten heter egentligen Clayton (figur i Tarzan) men blir "Clayten" när min 4-åriga son provar sin engelska. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Tjena! Välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 24 augusti 2005 Dela Postat 24 augusti 2005 Hejsan hejsan!.. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Välkommen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Twilight_Zound Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Tjänna 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Klontarf Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 mmm atari... Hej Hopp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 25 augusti 2005 Dela Postat 25 augusti 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.