klingis Postat 18 augusti 2005 Postat 18 augusti 2005 Bläddrade igenom en gammal Sound On Sound-tidning och såg en reklamsida för musik-laptops.. det jag undrar är vad det är för något längst till vänster, någe slags slide-grejer. Aldrig sett det förut..? Ser spännande ut 😎
y4r0ze (oregistrerad) Postat 18 augusti 2005 Postat 18 augusti 2005 (redigerat) Jag tycker det liknar Cubase, vet inte vilken version, men tror jag har jobbat med det där nån gång ibland i en Cubase kurs jag gick. Edit: Tada! http://www.computersandmusic.com/images/cu..._screenshot.jpg Är ju t.o.m exakt samma bild...😎 Redigerat 18 augusti 2005 av y4r0ze
klingis Postat 18 augusti 2005 Trådstartare Postat 18 augusti 2005 Haha sends-amount sliders, fan, jag hoppades att det var nån hemlig liten version av mixern! Där ser man. 😎
Lundin Postat 20 augusti 2005 Postat 20 augusti 2005 Haha sends-amount sliders, fan, jag hoppades att det var nån hemlig liten version av mixern! Där ser man. 😳 😉 Som att Charlie Steinberg gjort ett easteregg i Cubase...?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.