nadom Postat 3 april 2004 Postat 3 april 2004 Yo, jag undrar hur man ställer in den? =) Jag vill ju få upp volymen till nästan max så de låter FEET =) Peace out
bonzo Postat 3 april 2004 Postat 3 april 2004 Yo, jag undrar hur man ställer in den? =) Jag vill ju få upp volymen till nästan max så de låter FEET =) Peace out Dra ned Threshold i botten och Out Ceiling i toppen samt Release i botten.
Wille Postat 4 april 2004 Postat 4 april 2004 Yo, jag undrar hur man ställer in den? =) Jag vill ju få upp volymen till nästan max så de låter FEET =) Peace out Dra ned Threshold i botten och Out Ceiling i toppen samt Release i botten. 😎 Seriöst, det kommer låta skit.. 🙂
nadom Postat 4 april 2004 Trådstartare Postat 4 april 2004 Ja 😎 Men finns de några bra inställningar för att få upp volymen snyggt? (gör deephouse)
Carl_B Postat 4 april 2004 Postat 4 april 2004 Yo, jag undrar hur man ställer in den? =) Jag vill ju få upp volymen till nästan max så de låter FEET =) Peace out Dra ned Threshold i botten och Out Ceiling i toppen samt Release i botten. 😎 nä.. men dra ner treshhold tills du ser 'atten' börja blinka rött i toppen... dra sedan ner out ceiling till ca -0.1 för att va säker på att det int kommer clippa...
bonzo Postat 4 april 2004 Postat 4 april 2004 😎 Seriöst, det kommer låta skit.. 🙂 Det var inte helt seriöst, nej. Men max är det. 😄
patrik Postat 4 april 2004 Postat 4 april 2004 nä.. men dra ner treshhold tills du ser 'atten' börja blinka rött i toppen... dra sedan ner out ceiling till ca -0.1 för att va säker på att det int kommer clippa... Jag skulle nog lämna ett tak på -0.2, -0.3 istället men det är rätt så hårfint. Mest för att om det är något ljud som slår ut sig ur mixen så kan det vara bra att ha ett litet svängrum för den att vara i.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.