Staplegun Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Tjena, Micke här. Pysslat med musik i snart tio år, gör det som faller mig in. Om det sen är hip hop, trance, deep house, samplad rödbeta, vals spelar ingen roll - så länge jag slipper göra dansband är jag glad. Sysslar mest med att producera just nu. Det är skönare så, man slipper toner och annat onödigt meck då 😛 Håller på att lära mig spela gitarr för tillfället - det är inte så fruktansvärt kul. Man vill ju helst kunna spela direkt. Det hade varit att föredra. Hängt länge på VST-forum, har ni aldrig kollat in det så gör det nu! Otroligt många kunniga människor där. Dom flesta är riktigt trevliga också. http://vstforum.clubcubase.net/ Ja det får väl kallas en presentation, tror jag.
djonas Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Välkommen! Hoppas du kommer att trivas här. 😛 Mvh / djonas
brojd Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Hoj och välkommen! Vi skall nog visa dig att det är studioforum och inte vst-forum som gäller. 😛
Staplegun Postat 17 augusti 2005 Trådstartare Postat 17 augusti 2005 Hoj och välkommen! Vi skall nog visa dig att det är studioforum och inte vst-forum som gäller. 😛 😄 Har trevligt än så länge.
Fnykis Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 (redigerat) Tja! EDIT: Är du en worms-mask? Redigerat 17 augusti 2005 av Fnykis
Twilight_Zound Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Samplad rödbeta, hmm, kan väl låta fräckt kanske... Tjena
osiris Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 and I say hey hey hey ye-ye, hey hey hey hey. I said hey, what's going on?
Per_a_55 Postat 18 augusti 2005 Postat 18 augusti 2005 Whälkommen in! Hoppas intrycket av forumet blir bestående.
Linus Postat 19 augusti 2005 Postat 19 augusti 2005 samplad rödbeta Ser fram emot att höra dina inspelningar... 😎 Välkommen!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.