sounden Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 (redigerat) Hej Hej! Tänkte bara göra er uppmärksamma på att jag kommer bonka på tokdämpade trummor med Shebang på OKEJ dagen idag på Gröna Lunds stora scen. en låt, som då självklart är singback.......... lite kul iaf, och fint väder blir det ju också 😉 Redigerat 17 augusti 2005 av sounden
®offe Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 (redigerat) Fan, det skulle vara coolt att se, kanske ta med sig några forumkompisar och skandera: - SOUNDEN SOUNDEN SOUNDEN SOUNDEN Men men, tyvärr är jag uppbokad på annat. Lycka till iallfall! ® Redigerat 17 augusti 2005 av ®offe
Neosus Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Fan va kul. Sist jag var på grönan var för 5-6 år sedan. Då lirade The Hives. Satans helvete va bra dom va. 😛
wonderboy Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Sounden, är Du inte lite väl elak mot Shebang när Du lägger ut detta under "Off-Topic"? "Allt mysigt snack som INTE har med musik att göra"?! Lycka Till i alla fall, det lär ju inte höras om Du skulle småmissa lite!
Linus Postat 17 augusti 2005 Postat 17 augusti 2005 Sounden, är Du inte lite väl elak mot Shebang när Du lägger ut detta under "Off-Topic"? "Allt mysigt snack som INTE har med musik att göra"?! 😉
brojd Postat 18 augusti 2005 Postat 18 augusti 2005 (redigerat) Sounden, är Du inte lite väl elak mot Shebang när Du lägger ut detta under "Off-Topic"? "Allt mysigt snack som INTE har med musik att göra"?! 🙂 Jo, men att lägga tråden under "Musiktips" vore väl kanske att ta i ändå? 😆 😛 Redigerat 18 augusti 2005 av brojd
sounden Postat 18 augusti 2005 Trådstartare Postat 18 augusti 2005 Det var kul att "uppträda" på scen igen.. senast var april 2004 så det var ett tag sen... Det kommer fler tillfällen för alla er som missade 😆 Men nästa gång kommer det vara "Live"... hehe Jag hade lite helt klart lite problem att "lägga" tråden på rätt ställe =) Som sagt, (håller med) musiktips kanske är lite o ta i... hehehe
brojd Postat 18 augusti 2005 Postat 18 augusti 2005 Det var kul att "uppträda" på scen igen.. senast var april 2004 så det var ett tag sen... Det kommer fler tillfällen för alla er som missade 😆 Men nästa gång kommer det vara "Live"... hehe Jag hade lite helt klart lite problem att "lägga" tråden på rätt ställe =) Som sagt, (håller med) musiktips kanske är lite o ta i... hehehe Kul att det gick bra. Var det mycket folk som kollade? skall du spela med Shebang på kommande turné eller?
sounden Postat 18 augusti 2005 Trådstartare Postat 18 augusti 2005 (redigerat) Jo, det var nog en bunt med folk, lite svårt att uppskatta antalet... det var mer än man är van vid iaf 😉 Jopps.. kommer följa med på Shebang´s kommande spelningar (turné). De skall ju släppa en ny platta i vinter, iaf vad som är planerat. Kommer iofs spela bas i bandet då.. Redigerat 18 augusti 2005 av sounden
D Vibe Postat 18 augusti 2005 Postat 18 augusti 2005 "På Gryönan är det hundraförti" <- med stockholmsdialekt... Sorry, har jobbat för många somrar på Skara Sommarland och dess Radiobilar 😄
brojd Postat 18 augusti 2005 Postat 18 augusti 2005 Jo, det var nog en bunt med folk, lite svårt att uppskatta antalet...det var mer än man är van vid iaf 😉 Jopps.. kommer följa med på Shebang´s kommande spelningar (turné). De skall ju släppa en ny platta i vinter, iaf vad som är planerat. Kommer iofs spela bas i bandet då.. Får hoppas att vi hamnar på samma festival/cityfest någongång i vår/sommar, så ni får chansen att vara med på en av våra nakenfester! 😛 (Fråga addic59, han överlevde en iaf.... kommer nog dyka upp på fler misstänker jag) 😄
sounden Postat 18 augusti 2005 Trådstartare Postat 18 augusti 2005 Helt klart! det skulle vara nice.. men det där med naken-grejen.. vettifan =)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.