Jump to content
Annons

Tjo


krohn

Recommended Posts

Antar att man borde skriva några rader här också...

Har pysslat med elektroniskmusik mer eller mindre de senaste 10 åren och har vi det här laget kommit till en vändpunkt gällande både utrustning och producerande. Håller på för fulla muggar att ändra från extern utrustning, mestadels analoga synthar till plugins. Känns lite sunkigt att låta klenoderna stå och samla damm när man knåpar allt direkt i burken, men de är vackra åtminstone. (Synthar funkar bra som presenter också, dottern fick en röd sh-101 och sonen en blå sh-101 i doppresent 😳 )

Musikgenre jag främst sysslar med är trance, progressive trance, vocal trance och även lite flummig ambient. Dock har producerandet legat på is de senaste 5 åren pga barn mm, men nu är jag i full gång och hittade detta utomordentliga forum...

så, tja.. 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Välkommen hit!

Uj, vilka doppresenter!!!

Kan förresten nästan lova att det finns en massa folk här som gärna tar emot synthar om du har svårt att bli av med dom... 😉

Fast, om du nu inte behöver pengarna eller har utrymmesproblem har jag väldigt svårt att förstå varför du skulle göra dig av med dom... -Fast synthar ska ju förstås spelas på.

Link to comment
Dela på andra sajter

Släkt med Grahn? 😉

Skall införskaffa ett m-audio kort med utrymme för ingångar så helt glömda kommer mina analoga inte bli. Går aldrig att simulera eller ersätta tweaking med plugins, känsla eller ljudmässigt. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...