tordA Postat 3 april 2004 Postat 3 april 2004 jag måste nog skaffa mig ett liv utanför internet... men å andra sidan, varför det ? 😆
Claes Holmerup Postat 3 april 2004 Postat 3 april 2004 jag måste nog skaffa mig ett liv utanför internet... men å andra sidan, varför det ? 😎 Ska DU säga... Jag ligger sexa här och tvåa i VST-Forum. Hu, så mycket tid som går till allt snackande på Nätet - men OJ! SÅ KUL DET ÄR!!! 🙂
Carl_B Postat 4 april 2004 Postat 4 april 2004 (redigerat) Haha... 😎 undra va ja ligger.. . ska kolla.. EDIT: <----- Ligger 1a ju!! va i helsike! Redigerat 4 april 2004 av Carl_B
®offe Postat 6 april 2004 Postat 6 april 2004 Hey'ba! 😛 Här kommer en rapport från världen utanför STUDIO FORUM: - Våren börjar så sakteliga komma till Sverige. Grannarna bär hem grillkol och vi börjar fundera på om vi ska tillbringa en badsommar till ute i vassen eller om vi ska börja banta på måndag. Ja, ungefär så ser vardagen ut för de som ligger längre ner i listan, närmare bestämt 18e plats.... 🙂 p.s hur umgicks man egentligen förr, när det inte gick att chatta, messa eller maila? 🙂
tordA Postat 6 april 2004 Trådstartare Postat 6 april 2004 Redan dom gamla Rommarna hade Forum... (sh!t, nu postade jag igen) 😉
Dreamland Project (oregistrerad) Postat 6 april 2004 Postat 6 april 2004 p.s hur umgicks man egentligen förr, när det inte gick att chatta, messa eller maila? 😉 Jo, man spände en tråd mellan 2 muggar... 😄
Lundin Postat 17 april 2004 Postat 17 april 2004 Jo, man spände en tråd mellan 2 muggar... 😆 ..hoppas dom spolade först innan dom började snacka då 😄 /D
Lundin Postat 17 april 2004 Postat 17 april 2004 Hoppsan..nu ligger JAG etta?? hur gick detta till 😄 /D
tordA Postat 17 april 2004 Trådstartare Postat 17 april 2004 Jo, man spände en tråd mellan 2 muggar... 😛 ..hoppas dom spolade först innan dom började snacka då /D vid sk!tsnack behövs inte det 😆
tordA Postat 11 maj 2004 Trådstartare Postat 11 maj 2004 JÖSSES nu är jag Vegetarian (eller vad det stod )
Dreamland Project (oregistrerad) Postat 11 maj 2004 Postat 11 maj 2004 Jo, man spände en tråd mellan 2 muggar... 😛 ..hoppas dom spolade först innan dom började snacka då /D vid sk!tsnack behövs inte det 😆 Bara för att spinna vidare på denna låga tråd kan jag skjuta in att vi talar om utomhus, inte inomhus. Spända muggar alltså. Spännande detta... *Moahahaha* 😄
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.