mornel Postat 29 september 2005 Dela Postat 29 september 2005 Förresten; Patrick Fridh, är det någon på forumet? Jag tror inte att han är reggad här. Han är en av hjärnorna bakom 99 Musik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 29 september 2005 Trådstartare Dela Postat 29 september 2005 Vi fick in väldigt många väldigt bra bidrag. Faktiskt var det oväntat svårt att utse en vinnare - på måndag får vi se om ni tycker vi valde rätt. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 2 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 2 oktober 2005 Nu släpper vi äntligen 'Resources'! Kul att få presentera så här bra musik från flera ganska stora artister - gratis! På Cryo & Checkpoint Charlies singel hittar ni remixer av Paulina Cewe, Psilodump, Max Alien och några till. Tanka nu, kostar gratis! www.bevlarmusic.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 3 oktober 2005 Dela Postat 3 oktober 2005 Skoj skoj! 😆 gick ju faktiskt rätt bra. Sen är man ju faktiskt nyfiken på hur många bidrag som faktiskt kom in. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 3 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 3 oktober 2005 Skoj skoj! 😆 gick ju faktiskt rätt bra. Sen är man ju faktiskt nyfiken på hur många bidrag som faktiskt kom in. 😎 Närmare 30 fick vi, varav iallafall hälften var riktigt riktigt vassa. Över förväntan, totalt sett; tummen upp och respekt till alla som tog sig tid att brassa en remix! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BozoB Postat 4 oktober 2005 Dela Postat 4 oktober 2005 Nästa gång är jag med.. .. om det blir nån nästa gång?... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mats Stålbröst Postat 4 oktober 2005 Dela Postat 4 oktober 2005 Förresten; Patrick Fridh, är det någon på forumet? Jag tror inte att han är reggad här. Han är en av hjärnorna bakom 99 Musik. ...och skribent i Studio. Har skrivit en del Reason-tips och testat prylar. /Mats Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 4 oktober 2005 Dela Postat 4 oktober 2005 det hade varit kul att höra några av dom "förlorande" bidragen 😄 kom igen.. posta dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 4 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 4 oktober 2005 det hade varit kul att höra några av dom "förlorande" bidragen 😄 kom igen.. posta dom Det låter vi deltagarna själva göra. Fritt fram! 😄 ...och så diggar Knobtweakers i USA Fridhs remix: http://www.knobtweakers.net/ 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 4 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 4 oktober 2005 Förresten; Patrick Fridh, är det någon på forumet? Jag tror inte att han är reggad här. Han är en av hjärnorna bakom 99 Musik. ...och skribent i Studio. Har skrivit en del Reason-tips och testat prylar. /Mats ...och för att förekomma eventuella konspirationsteorier så kan jag berätta att Fridh och jag inte känner varandra - jag hade knappt inte hört hans musik innan tävlingen. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fridh Postat 4 oktober 2005 Dela Postat 4 oktober 2005 När man talar om trollen... 😉 Jodå, jag är reggad här men inte allt för überaktiv här bara. Har mest försökt få respons kring artikelförfattandet och sådär. Sedan är det ju så med forum att de blir som kompismagneter, som någon nämnde så är 99musik min "base", tog initiativet till den sajten för ett par år sedan och det har ju växt så man har stannat. Desto fler inlägg där, kan man väl säga (nästan pinsamt många, runt 14.000 typ). Det var sjukt kul att nå så långt fram med denna remix. Den är gjord helt i Reason 3 förresten, även den sjuka komprimeringen kommer därifrån. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 4 oktober 2005 Dela Postat 4 oktober 2005 (redigerat) det hade varit kul att höra några av dom "förlorande" bidragen 😱 Jag ser icke mig själv som förlorare, även om mitt bidrag inte vann! 😉 Men du kan få lyssna på den ändå. Jag skickar ett PM. Redigerat 4 oktober 2005 av Linus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 4 oktober 2005 Dela Postat 4 oktober 2005 Lägger nog upp mitt bidrag senare. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 4 oktober 2005 Dela Postat 4 oktober 2005 linus: jag gillade din låt skarpt. bra pump, jag gungade ordentligt på huvudet efter chillen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.