Lindeberg Postat 17 augusti 2005 Trådstartare Dela Postat 17 augusti 2005 EDIT2: jesus så bra deras version är! Japp, instämmer! Även Håkan Lidbo uppges digga originalet hårt. Ser fram emot allas bidrag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 17 augusti 2005 Dela Postat 17 augusti 2005 Vart tog mitt inlägg vägen?! 😛🥰 Riktigt fet låt iaf. Och.. Jag är fetpå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 17 augusti 2005 Dela Postat 17 augusti 2005 (Cryo, eller dbd som han kallar sig här på forumet) (Dumb Dan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 17 augusti 2005 Dela Postat 17 augusti 2005 Nu drömmer ni önskedrömmar båda två... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 24 augusti 2005 Trådstartare Dela Postat 24 augusti 2005 FÅR jag vara mer eller? 😛😉😄🙂😱 Du ÄR redan med! 🙂 ...och vi vill gärna se många många fler bidrag i mailboxen! 😉 [/skamlös bump] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 2 september 2005 Trådstartare Dela Postat 2 september 2005 *bump* Tre veckor kvar. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 2 september 2005 Dela Postat 2 september 2005 Argh, nu får jag prestationsångest... Och jag som precis återupptagit studierna också...! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pellesnusk Postat 2 september 2005 Dela Postat 2 september 2005 Argh, nu får jag prestationsångest... Och jag som precis återupptagit studierna också...! 😄 Äh kom igen, det är när man borde plugga till en tenta som man är som mest kreativ på att göra allt annat som man normal inte har tid med. Typ göra musik, baka bullar, dammsuga etc.... Det är ett väldokumentarat faktum! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chriskooh Postat 2 september 2005 Dela Postat 2 september 2005 Winamp var inte sugen på den där basslinefilen, och det förklarar kanske saken. 😉 Min winamp spelar den med ett gräsligt gm-piano. 😄 Min med! 🙂 Å högt som fan! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 2 september 2005 Dela Postat 2 september 2005 Själv har jag inte mycket kvar, trots att jag bara började i förrgår. Jag jobbar vidare på arr och bygga upp och ta ner. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 5 september 2005 Dela Postat 5 september 2005 Klar och inskickad! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Johan Royen Postat 5 september 2005 Dela Postat 5 september 2005 Argh, nu får jag prestationsångest... Och jag som precis återupptagit studierna också...! Äh kom igen, det är när man borde plugga till en tenta som man är som mest kreativ på att göra allt annat som man normal inte har tid med. Typ göra musik, baka bullar, dammsuga etc.... Det är ett väldokumentarat faktum! Jovisst... Å andra sidan är det när man jobbar som faen på en remix som alla kompisar ringer på samma gång och ska dricka öl med hundra snygga tjejer å man bara måste hänga med... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valdez Postat 8 september 2005 Dela Postat 8 september 2005 *bump* Tre veckor kvar. 😛 Hade varit kul att vara med... 😄 men jag får nog vänta till en annan gång, ja om det nu blir fler tävlingar förståss.. 😎 iaf kanske man lärt sig lite mer då... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 13 september 2005 Trådstartare Dela Postat 13 september 2005 En och en halv vecka kvar... Nu börjar bidragen trilla in - roligt, men vi vill ha fler! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 13 september 2005 Dela Postat 13 september 2005 Räkna med mig, trodde av någon inlämningen var den 15e... så jag svettades lite här då jag haft svårt att göra färdigt tills dess. men till den 23e, räkna med det. bara lite pill kvar. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 15 september 2005 Trådstartare Dela Postat 15 september 2005 (redigerat) Kan idag avslöja ytterligare en av remixarna: Paulina Cewe, a k a gen6! ...som dessutom chartar Dedacias remix av 'Resources' - grattis Peter! Paulina Cewe är en av våra mest etablerade trance/techno-djs med spelningar över hela världen (Danmark på lördag, Dubai om nån vecka) med flera tunga produktioner och släpp under bältet. Vi är förstås väldigt glada över att få hennes remix till Bevlar och tycker det kul att en så stor artist hänger på gratisgrejen! Mera 'Resources': Min version börjar dyka upp på playlists, och Max Aliens remix rapporteras ha värmt minst ett olagligt warehouseparty i London! 😆 Det här kommer att bli phett - komigen nu och kläm fram en mix, ni har en vecka och en dag på er! 😄 Sluttjatat - nu är det upp till er! 😱 Redigerat 15 september 2005 av Dumb Dan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 15 september 2005 Dela Postat 15 september 2005 Det här kommer att bli phett 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Antevante Postat 15 september 2005 Dela Postat 15 september 2005 Det här kommer att bli phett - komigen nu och kläm fram en mix, ni har en vecka och en dag på er! 🙂 Sluttjatat - nu är det upp till er! 😛 😄🙂 Kanske är dags och börja då....... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 15 september 2005 Dela Postat 15 september 2005 (redigerat) ...som dessutom chartar Dedacias remix av 'Resources' - grattis Peter! shit vad jag firade igår. jag är så bakis! 🙂😛 det ska bli kul att höra låten, jag litade helt på att min dator gjorde ett bra jobb och den verkar ju ha lyckats 😄 edit: nu är jag föresten tillbaka från semestern vilket betyder att jag ska försöka hänga på forumet lite mer. Redigerat 15 september 2005 av dedacia Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pellesnusk Postat 22 september 2005 Dela Postat 22 september 2005 Javafan, det är väl i morgon som är sista dagen för att skicka in en remix?!? Jag har gjort klart min version, ska bara putsa lite extra på den innan jag skickar in den imorgon! 😳 Är det i morgon 23:59 som är deadline, eller?!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 22 september 2005 Trådstartare Dela Postat 22 september 2005 Är det i morgon 23:59 som är deadline, eller?!? Stämmer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
patrik Postat 22 september 2005 Dela Postat 22 september 2005 Typiskt, det här missade man ju helt. Får ta och börja hänga på forumet lite mer frekvent än på senaste tiden ... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 22 september 2005 Dela Postat 22 september 2005 Putsar det sista i studion imorgon. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cloudsurfer Postat 23 september 2005 Dela Postat 23 september 2005 Struntade i att ens fortsätta på mitt bidrag, känndes som om det gick åt helvete direkt 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pellesnusk Postat 23 september 2005 Dela Postat 23 september 2005 Struntade i att ens fortsätta på mitt bidrag, känndes som om det gick åt helvete direkt 😆 Men vafan, komigen! Det värsta som kan hända är att .... du inte vinner typ! Mitt bidrag kommer inte heller revolutionera musikindustrin, men det är kul att tävla och göra sitt bästa! Men jag måste säga att det var hyffsat oinspirerande snuttar man fick med i remixpaketet. Lite blippblopp och en vocoder-röst. Inget som inspirerade till stordåd. Eller är jag grinig nu? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 23 september 2005 Dela Postat 23 september 2005 Men jag måste säga att det var hyffsat oinspirerande snuttar man fick med i remixpaketet. Lite blippblopp och en vocoder-röst. Inget som inspirerade till stordåd. Eller är jag grinig nu? 🙂 Ja, det är du! 😄🙂😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pellesnusk Postat 23 september 2005 Dela Postat 23 september 2005 (redigerat) Med flera timmar till godo innan deadline har jag nu lämnat in mitt bidrag! Fan vad skoj! 🙁 Redigerat 23 september 2005 av Pellesnusk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 23 september 2005 Trådstartare Dela Postat 23 september 2005 Tävlingen är avslutad! Tack till alla som skickat in bidrag! På fredag meddelas vinnaren (och ett gäng andra favoriter) på Bevlar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 29 september 2005 Trådstartare Dela Postat 29 september 2005 http://www.bevlarmusic.com/ 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 september 2005 Dela Postat 29 september 2005 http://www.bevlarmusic.com/ 😄 Och så är man efter som vanligt 🥰 Ser fram emot släppet... Förresten; Patrick Fridh, är det någon på forumet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.