Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Nu vill jag ha lite fler in och utgångar.

Har Creamware Pulsar 2 ljudkort.

Tycker att Creamwares A16 Ultra är lite halvdyr.

Såg att Behringer gjort en billig variant som heter ADA8000 Pro-8 Digital,

men är lite skeptisk över kvaliten... 😄

Finns det nåt vettigt?

Annons
Postat

Jag har samma Creamware-kort (som du kanske redan vet efter tidigare maildiskussion), och jag använder Alesis AI3. Den fungerar fint och det låter bra och så....men jag har egentligen inget annat liknande att jämföra med så jag vet inte om det är bästa köpet. Fick min till ett bra pris beggat, kan vara värt att kolla efter någon sådan deal.

Postat

Jag gissar nu bara, men AI-3 har ju några år på nacken och var ett lågbudgetalternativ när den kom. Undrar om inte Behringern står sig ganska bra om man jämför de två. Om det är det prisläget du tänkt dig tycker jag inte du behöver leta så mycket längre. Kör på Behringer eller Alesis.

Ett annat tips (något högre pris dock) är Kronauer GENio X1-8. Vet inte om dom har generalagent i Sverige, men den går att hitta i Europa (kommer bara inte på vart just nu).

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.