Jump to content
Annons

Betyg  

4 röster

1. 1. Betyg

• 1 - Vedervärdig!
      0
    • 2 - Går att lyssna på
      1
    • 3 - Helt ok!
      1
    • 4 - Mycket bra!
      0
    • 5 - Mästerverk!!!
      0

Recommended Posts

Postat (redigerat)

LÅTNAMN: The Enchanted Forest

ARTIST/GRUPP: Orias (jag - enmansband)

GENRE: Hollywood Metal

LÅTLÄNGD: 9:08

KOMPOSITÖR: Anton Berlin (Orias)

PRODUCENT: Anton Berlin (Orias)

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: ex. mp3

STORLEK: 8.37 megabyte

STATUS: Nästan färdig demo

LÄNK: Låten finns här!

-------------------------------------------------------------------------------------

Tjena alla!

Jag är ny här, och tänkte börja med att lägga upp en nästan färdig demo jag suttit och snickrat på i ca 2,5 vecka. Jag är medveten om att låten inte är jätte jätte jättebra, men jag behöver feedback för att kunna veta vad jag ska göra bättre. Jag hoppas ni är ärliga ^^ Tänkte lägga till att jag endast äger en elbas och en synth, så det mesta i låten (utom basen) är antingen spelat med en synth, eller gjort i midi, med plugins eller ljudbanker som jag tycker låter bra 😆

Ha det!

Redigerat av lejmer
Annons
Postat

"Download hasn't been cleared yet. Please be patient...."

Lyssnar sen, posta när den går att ladda ner 😉

Postat

Jag har inte så mkt att säga inte min stil riktigt. Låter lite "slätt", ingenting sticker ut. Men fortsätt jobba och ta ut svängarna. Kanske korta ner?

Låter lite tidig symfoni.rock-opera-tema 😛

Postat

Korta ner ska jag inte göra, för själva meningen är att den ska vara lång 😄 Men vad menar du med slätt? Var lite mera specifik tack ^^

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.