Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

http://www.helpmegetag5.com/video.htm

Snacka om intressant mål han tagit sig an. Har sett en film på en snubbe som spränger en diskmaskin men en G4 😏

Annons
MarcusRombo (oregistrerad)
Postat

Hahaha, fan vad kul 😕 Ska kika in lite då och då och kolla hur mycket han fått ihop 😏

Postat

Den här har legat uppe väldigt länge; många månader (om inte år). Jag misstänkter att han inte kommer få ihop till någon G5:a.

Postat
Den här har legat uppe väldigt länge; många månader (om inte år). Jag misstänkter att han inte kommer få ihop till någon G5:a.

Synd 🙁 Jag vill ju se han göra sig av med G4:an 😉

Postat (redigerat)

Synd 😆 Jag vill ju se han göra sig av med G4:an 😆

Det kan du ju iofs fortfarande få - genom att skicka över omkring 3500 dollar 😳

Redigerat av mornel
Postat

Synd 😉 Jag vill ju se han göra sig av med G4:an 😉

Det kan du ju iofs fortfarande få - genom att skicka över omkring 3500 dollar :rolleyes:

Nu vart det inte lika kul längre....

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.