L.C Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 http://www.helpmegetag5.com/video.htm Snacka om intressant mål han tagit sig an. Har sett en film på en snubbe som spränger en diskmaskin men en G4 😏
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Hahaha, fan vad kul 😕 Ska kika in lite då och då och kolla hur mycket han fått ihop 😏
mornel Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Den här har legat uppe väldigt länge; många månader (om inte år). Jag misstänkter att han inte kommer få ihop till någon G5:a.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Den här har legat uppe väldigt länge; många månader (om inte år). Jag misstänkter att han inte kommer få ihop till någon G5:a. Synd 🙁 Jag vill ju se han göra sig av med G4:an 😉
mornel Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 (redigerat) Den här har legat uppe väldigt länge; många månader (om inte år). Jag misstänkter att han inte kommer få ihop till någon G5:a. Synd 😆 Jag vill ju se han göra sig av med G4:an 😆 Det kan du ju iofs fortfarande få - genom att skicka över omkring 3500 dollar 😳 Redigerat 14 augusti 2005 av mornel
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Den här har legat uppe väldigt länge; många månader (om inte år). Jag misstänkter att han inte kommer få ihop till någon G5:a. Synd 😉 Jag vill ju se han göra sig av med G4:an 😉 Det kan du ju iofs fortfarande få - genom att skicka över omkring 3500 dollar Nu vart det inte lika kul längre....
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.