Jump to content
Annons

Namnbyte: vectro -> Linus


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons

Eh... är det en ny innefluga här eller??? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Vad fan, snart får det väl vara nog? 😏 Hoppas att ingen av dom som bytt namn byter avatar bara, då kan det bli väldigt jobbigt för oss andra.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag skiter högaktningsfullt i titeln "veteran". Det är vad man gör på forumet som betyder något. Och förhoppningsvis har jag kunnat göra något på forumet??

Jag har hjälpt folk och svarat på frågor ena stunden, och andra stunden har jag haft roligt själv genom att lyssna på demos, tävla och härja runt med roligt folk som Hacke, Lundin (ja, demonen 😏), Dumb Dan, Grahnen och andra "veteraner" som man lär känna mer och mer... 😆

Trams?

Jag har funderat på att byta mitt nick länge, och nu när "trenden/inneflugan" kom passade jag på. Varför? Jo, för att jag skriver/producerar musik under olika namn. Vectro är en dansmusik-akt. Och jag sysslar inte enbart med dansmusik.

Det kan kännas lite märkligt att skriva som "vectro" om jag vill göra något som inte är förknippat med just "Vectro". T.ex. posta en låt som jag ger ut under något annat av mina namn, skrivit med ett annat band, eller kanske ger ut gratis instrumentpatchar och samplingar som inte verkar logiskt att förknippa med Vectros musik.

Puss på er! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojoj! Förvirrande, Vectro är Linus, Linus är Vectro, Vectro är Linus och Linus är Vectro... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...