Impey Postat 2 april 2004 Postat 2 april 2004 jag försöker få till stereoexpander när ska lägga effekter på det jag gjort i reason genom Cubase. Men får inte till det.. Hur brukar ni göra i cubase.... brukar ni ha de dragna ljuden från reason i "bus1", "surroundpan" lr left and right?
chrisB Postat 4 april 2004 Postat 4 april 2004 jag försöker få till stereoexpander när ska lägga effekter på det jag gjort i reason genom Cubase. Men får inte till det.. Hur brukar ni göra i cubase.... brukar ni ha de dragna ljuden från reason i "bus1", "surroundpan" lr left and right? ljuden från Reason kommer in i Cubase via Rewire kanalerna, där lägger jag på fx
Patek Philippe Postat 4 april 2004 Postat 4 april 2004 jag försöker få till stereoexpander när ska lägga effekter på det jag gjort i reason genom Cubase. Men får inte till det.. Hur brukar ni göra i cubase.... brukar ni ha de dragna ljuden från reason i "bus1", "surroundpan" lr left and right? Jag brukar göra så att jag panorerar rewire kanalerna i cubase åt respektive håll och skapar sedan en group channel för varje instrument som jag skickar rewirekanalerna till. På det sättet får jag en mer lättarbetad stereokanal i stället.
Impey Postat 24 april 2004 Trådstartare Postat 24 april 2004 Hur brukar ni göra i cubase....brukar ni ha de dragna ljuden från reason i "bus1", "surroundpan" lr left and right? ljuden från Reason kommer in i Cubase via Rewire kanalerna, där lägger jag på fx Ja men brukar du lägger det i "bus1" "surroundpan" lr i left and right? och hur funkar det där med Group?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.