Jump to content
Annons

Vill ha mixnings"jobb"

Recommended Posts

Pat Kramer (oregistrerad)
Postat

Hej allihop!

Jag skulle vĂ€ldigt gĂ€rna vilja hitta folk som vill att nĂ„gon annan mixar deras lĂ„tar eller bara nĂ„n som vill skicka sin omixade lĂ„t. Jag har hĂ„llt pĂ„ i ett par Ă„r nu och vill ha mer projekt att mixa men orkar inte vara med om hela inspelningsfasen hela tiden.. 😆

Jag gör detta hellt i utbildningssyfte Ă€n sĂ„ lĂ€nge och jag tĂ€nker heller inte stjĂ€la era lĂ„tar om jag tycker att de Ă€r bra.. 😠

Jag arbetar frÀmst med Cubase SX 2 men har Àven tillgÄng till arbetsstationer med Pro Tools, Logic och Digital Performer.

SĂ„ Ă€r det nĂ„n som vill dela med sig av sina inspelade projekt för att fĂ„ lite andra mixideĂ©r sĂ„ Ă€r det bara att PM:a mig. 😳

Annons
Pat Kramer (oregistrerad)
Postat
Ah jag har en helvetesmix du gÀrna kan fÄ prova pÄ! En discolÄt med mÄnga instrument.. dock mÄste bara voicen spelas in först.

Disco!.. det lÄter skoj, maila mig nÀr sÄngen Àr lagd dÄ sÄ fÄr man höra vad det handlar om. MVH/ Patrik

Postat

Tja du fÄr gÀrna mixa mina alser, jag fÄr aldirg riktigt till det ordentligt trÄkigt nog. frÄgan Àr bara hur pass o-mixade vill du ha dom? hela arret eller duger det med en omixad ljud fil av ett fÀrdigt alster som dock behövs EQ:as osv...?

De av mina lÄtar som du kan fÄ mixa Àr typ Techono, Trance stil pÄ det hela.

Coffan (oregistrerad)
Postat

Yo! haha.. jag har nog ett par lĂ„tar du kan fĂ„ mixa, jag rappar och sĂ„, men orkar sĂ€llan mixa đŸ˜±

du kan ju adda mej pÄ msn dÄ kan du fÄ mina acapellor Ä sÄn shit

Mr Mr (oregistrerad)
Postat

Vi Àr ett band som slÀpper vÄr fjÀrde singel i höst men vi blir inte nöjda med vÄr egen mix av den. Vill du ge det ett försök? Musiken Àr Ät "gitarrpop"-hÄllet och vi jobbar i Pro Tools. VÄra tidigare singlar har spelats mycket i P3 och ett flertal andra radiokanaler runt om i norden. Hör av dig om du tycker det lÄter intressant!

mixasingel@yahoo.co.uk

Postat

😉 detta lĂ„ter kul & intressant...

inte för att jag har nÄgot aktuellt just nu..men jag tÀnker komma ihÄg dig...om du fortfarande Àr intresserad dÄ...

sÄ jag hör av mig nÀr det finns material heltenkelt..jag jobbar i cubase

sÄ dÄ kan du sitta hemma & jobba i lugn & ro!!

hare bra!!

Postat

Vill du mastra ocksÄ? Skrev precis i en annan trÄd att det vore intressant om nÄn ville prova sig pÄ att mastra min demo.

Postat
Vill du mastra ocksÄ? Skrev precis i en annan trÄd att det vore intressant om nÄn ville prova sig pÄ att mastra min demo.

Om ingen annan vill mastra för dig sÄ skulle jag gÀrna göra ett försök!

Postat

Mastra nÄgon annans musik skulle jag tycka vara intressant ocksÄ!

Maila eller PM:a mig om intresse finns Carabus.

Postat

Du fÄr gÀrna prov mixa ett av mina alster. Svenk gitarr pop. SjÀv vill jag gÀrna prov mastra andras alster.

🙂

Postat

provbus, kolla min och rizzos lÀnk pÄ musik99, dÀr har vi tvÄ mixar som vi vill att olika individer mastrar och berÀttar vad de gör och hur de tÀnker. Dessa lÀgger vi upp sen...

🙂

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.