Björn Olsberg Postat 13 augusti 2005 Dela Postat 13 augusti 2005 En av våra veteraner som för övrigt är moderator i Demoinspelningar och Cubase, demoniqus, har på egen begäran fått sitt medlemsnamn ändrat till Lundin. Välkommen ut ur garderoben! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
zutztrutz Postat 13 augusti 2005 Dela Postat 13 augusti 2005 Ah, grattis! Eller hur man säger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lindeberg Postat 13 augusti 2005 Dela Postat 13 augusti 2005 Total förvirring. Bara du inte ändrar bilden så. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 13 augusti 2005 Dela Postat 13 augusti 2005 Är det den här tråden som orsakat trenden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gogg Postat 13 augusti 2005 Dela Postat 13 augusti 2005 Det är bara lungt om man fortfarande få kalla dig för demonen. =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 (redigerat) Vilken härligt trend!! 😄 Jag ska minsann inte vara sämre!! Imorgon ska jag byta till "Jonas"...så det så 😆 ....😛🙂 Redigerat 14 augusti 2005 av djonas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Jahopp 😆 Klart att han som har bästa aliaset byter... 😛🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
captain nemo (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Lundin - va fasen. ÄR du släkt med Olje-Adolf, eller? Lundin Petroleum. Lundin Musik. //nemo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Ska du leda allsång här i forumet alltså? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Ska du leda allsång här i forumet alltså? 😉 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusicGene Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 sluta upp och tramsa med alias. het vad ni heter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 [...] het vad ni heter! Ett nytt imperativ! 😆 Men jag håller med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Behåll avataren, det är den vi analfabeter tittar efter. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Ok..vet inte vad det är för trend att byta nick.. men när man hänger på ett svenskt forum där man lär känna folk IRL, känns ett anglofierat ( halvnördigt )nick lite konstigt.. annat var det när man var färsk på forumet, man visste inte vilken nivå allting låg på, än mindre vad det var för nötter ( som en själv )som hängde här... tror att det är nån falsk trygghet som gör att det känns bättre att initialt dölja sig bakom ett alias...eller nåt.... whatever... Känns skönt att plocka av sig garderobskostymen iaf 😉. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 men när man hänger på ett svenskt forum där man lär känna folk IRL, känns ett anglofierat ( halvnördigt )nick lite konstigt.. Hehe... Jo, det är nog lite halvnördigt! Men jag heter Thimmie på riktigt, jag lovar! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 men när man hänger på ett svenskt forum där man lär känna folk IRL, känns ett anglofierat ( halvnördigt )nick lite konstigt.. Hehe... Jo, det är nog lite halvnördigt! Men jag heter Thimmie på riktigt, jag lovar! 😉 ...och jag heter faktiskt Hammagrella på riktigt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 ... och alla säger ViktorDenStore till mig på riktigt också... ingen säger nånsin bara Viktor... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 (redigerat) Ok..vet inte vad det är för trend att byta nick.. men när man hänger på ett svenskt forum där man lär känna folk IRL, känns ett anglofierat ( halvnördigt )nick lite konstigt.. annat var det när man var färsk på forumet, man visste inte vilken nivå allting låg på, än mindre vad det var för nötter ( som en själv )som hängde här... tror att det är nån falsk trygghet som gör att det känns bättre att initialt dölja sig bakom ett alias...eller nåt.... whatever... Känns skönt att plocka av sig garderobskostymen iaf 🙁. Tycker du det är halvnördigt att inte ha sitt riktiga namn? Tror inte någon gömmer sig genom att ha ett smeknamn. Jag bytte för att jag inte tänkt till på det jag valde först, Hur kul är det att ha sitt riktiga namn när man kan komma på ett eget? Jag klättrar iallafall tilbaka i garderoben 😉 Ska se om jag kan hitta lite julklappar edit: Har spillt så mycket kaffe på tangentbordet att space e seg. Redigerat 14 augusti 2005 av Coffeemidget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
joachime Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 edit: Har spillt så mycket kaffe på tangentbordet att space e seg. Jag börjar förstå namnbytet! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 Tycker du det är halvnördigt att inte ha sitt riktiga namn? Kanske skrev svårformulerat..det jag menade var mitt eget nick alltså.. att dölja sig bakom ett nick som ser bra ut är en annan sak 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Coffeemidget Postat 14 augusti 2005 Dela Postat 14 augusti 2005 e väl inge felpå demoniqus? tycker de va mysigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
milton Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Imorgon måndag ämnar jag, milton, byta namn till demoniqus, då detta eminenta namn tydligen är ledigt, och ett ex-moderator namn aldrig kan va fel... avatar-byte kan också bli aktuellt... nåt med en demon kanske... 😆😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Så du gillade inte att tilltalas och presenteras som Demonen när du var och hälsade på här nere? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 För mig kommer du nog vara demonen ett bra tag till. Demodemonen. 🥰 Hoppas du inte misstycker, men det är så jag lärt känna dig, och "first impression lasts" 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Majken Postat 15 augusti 2005 Dela Postat 15 augusti 2005 Anders Lundin, här på forumet! En riktig kändis!.. Får man be om en autograf? /Majken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Egghuvud Postat 16 augusti 2005 Dela Postat 16 augusti 2005 Folk kallar mig för egghuvud irl också..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
The Mr Postat 16 augusti 2005 Dela Postat 16 augusti 2005 Inte allt för ofta ropar folk mistah mistah efter mig på gatan. 😳 / -The Mr, som gästspelar på kontoret- Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 16 augusti 2005 Dela Postat 16 augusti 2005 Så du gillade inte att tilltalas och presenteras som Demonen när du var och hälsade på här nere? 😱 😳 klart du får kalla mig det... men att titulera sig som demonproducent är mer en dröm än verklighet...men folk kan ju få fundera 😳 Majken: Inte Anders utan Magnus..vi är inte heller släkt, ens på mils avstånd ... men jag kan skicka en autograf om du tjatar 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rapid Wanker Postat 16 augusti 2005 Dela Postat 16 augusti 2005 Du behåller väl avataren i alla fall. Annars tappar jag greppet totalt...som med coffeemidget. Det var väl han som var Erik nå'nting innan va 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusikMakaren Postat 17 augusti 2005 Dela Postat 17 augusti 2005 Jag ska inte byta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.