Jump to content
Annons

Namnbyte: demoniqus -> Lundin


Björn Olsberg

Recommended Posts

Annons
captain nemo (oregistrerad)

Lundin - va fasen. ÄR du släkt med Olje-Adolf, eller?

Lundin Petroleum. Lundin Musik.

//nemo

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok..vet inte vad det är för trend att byta nick.. men när man hänger på ett svenskt forum där man lär känna folk IRL, känns ett anglofierat ( halvnördigt )nick lite konstigt.. annat var det när man var färsk på forumet, man visste inte vilken nivå allting låg på, än mindre vad det var för nötter ( som en själv )som hängde här... tror att det är nån falsk trygghet som gör att det känns bättre att initialt dölja sig bakom ett alias...eller nåt.... whatever...

Känns skönt att plocka av sig garderobskostymen iaf 😉.

Link to comment
Dela på andra sajter

men när man hänger på ett svenskt forum där man lär känna folk IRL, känns ett anglofierat ( halvnördigt )nick lite konstigt..

Hehe... Jo, det är nog lite halvnördigt! Men jag heter Thimmie på riktigt, jag lovar! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

men när man hänger på ett svenskt forum där man lär känna folk IRL, känns ett anglofierat ( halvnördigt )nick lite konstigt..

Hehe... Jo, det är nog lite halvnördigt! Men jag heter Thimmie på riktigt, jag lovar! 😉

...och jag heter faktiskt Hammagrella på riktigt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok..vet inte vad det är för trend att byta nick.. men när man hänger på ett svenskt forum där man lär känna folk IRL, känns ett anglofierat ( halvnördigt )nick lite konstigt.. annat var det när man var färsk på forumet, man visste inte vilken nivå allting låg på, än mindre vad det var för nötter ( som en själv )som hängde här... tror att det är nån falsk trygghet som gör att det känns bättre att initialt dölja sig bakom ett alias...eller nåt.... whatever...

Känns skönt att plocka av sig garderobskostymen iaf  🙁.

Tycker du det är halvnördigt att inte ha sitt riktiga namn? Tror inte någon gömmer sig genom att ha ett smeknamn. Jag bytte för att jag inte tänkt till på det jag valde först, Hur kul är det att ha sitt riktiga namn när man kan komma på ett eget?

Jag klättrar iallafall tilbaka i garderoben 😉 Ska se om jag kan hitta lite julklappar

edit: Har spillt så mycket kaffe på tangentbordet att space e seg.

Redigerat av Coffeemidget
Link to comment
Dela på andra sajter

Imorgon måndag ämnar jag, milton, byta namn till demoniqus, då detta eminenta namn tydligen är ledigt, och ett ex-moderator namn aldrig kan va fel... avatar-byte kan också bli aktuellt... nåt med en demon kanske...

😆😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Så du gillade inte att tilltalas och presenteras som Demonen när du var och hälsade på här nere? 😱

😳 klart du får kalla mig det... men att titulera sig som demonproducent är mer en dröm än verklighet...men folk kan ju få fundera 😳

Majken: Inte Anders utan Magnus..vi är inte heller släkt, ens på mils avstånd ...

men jag kan skicka en autograf om du tjatar 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...