jontee Postat 13 augusti 2005 Postat 13 augusti 2005 * LÅTNAMN: Watch Out. * ARTIST/GRUPP: Jonas, Daniel * GENRE: Rock * LÅTLÄNGD: 3:46 * KOMPOSITÖR: Jonas Eriksson, Daniel Ek. * PRODUCENT: Jonas Eriksson * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 @ 192kbps * STORLEK: ca 5,4 mb Låten: Your browser does not support the HTML5 audio tag Precis färdig mastrad, tänkte det skulle vara kul å höra vad ni tycker! 🙂 så, lyssna å skriv!
flash Postat 13 augusti 2005 Postat 13 augusti 2005 * LÅTNAMN: Watch Out.* ARTIST/GRUPP: Jonas, Daniel * GENRE: Rock * LÅTLÄNGD: 3:46 * KOMPOSITÖR: Jonas Eriksson, Daniel Ek. * PRODUCENT: Jonas Eriksson * INSPELNINGSÅR: 2005 * FORMAT: mp3 @ 192kbps * STORLEK: ca 5,4 mb Låten: Your browser does not support the HTML5 audio tag Precis färdig mastrad, tänkte det skulle vara kul å höra vad ni tycker! 🙂 så, lyssna å skriv! Det här tycker jag om......... Det rockar loss :-) Men synthen i slutet passar inte riktigt in. Fast det är bara vad jag tycker smaken är som baken. keep on rockin.
pwayne Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Rätt fräckt! Bra sång och låt men lite stel sprettig mix. Kunde gärna skita till det lite men det är väl lite sent om det är mastrat, men nästa gång kanske? Bra refräng också! 😳
sisältää Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Är det inte dags för dig att börja tycka till om andras låtar? Du har postat fyra egna men bara kommenterat en (1) som någon annan gjort. Direkt dåligt, tycker jag.
jontee Postat 14 augusti 2005 Trådstartare Postat 14 augusti 2005 jasså det tycker du. jag tycker att det är upp till var och en, om man vill skriva nått. sen så kritiserar jag inte dom som inte tycker till om något jag postar.
Fetknopp Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Själv tycker jag tvärtom. Det är värre om någon kommenterar (kritiserar) andras låtar men inte lägger upp något eget. Därför säger man inte så mycket.
sisältää Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Klart att du inte kritiserar dem som inte kommenterar dina låtar.. på vilken grund skulle du göra det, liksom. Har du hört talas om "ge och ta"? Jag hoppas att de andra lägger märke till ditt beteende och slutar lägga tid på din musik.
jontee Postat 14 augusti 2005 Trådstartare Postat 14 augusti 2005 det är väll ändå upp till var och en, är det inte det?.. om jag inte vill så måste jag väll inte?. så om man lägger upp en låt och folk komenterar mm.. då ska man också göra det bara för att.. om jag inte har nått att säga är det väll onödigt att skriva nått.
sisältää Postat 14 augusti 2005 Postat 14 augusti 2005 Sant, jag backar; är du helt nollställd inför musik du hör så gör du nog rätt i att hålla tyst.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.