Alba (oregistrerad) Postat 2 april 2004 Postat 2 april 2004 Jag skall flytta utomlands och måste sälja min favoritsynth ALESIS QS6. Men vad skall jag begära för pris???? Hoppas någon kan ge mig ett hum snarast. Det brinner i knutarna och hittills har inte en enda musikaffär kunnat ge mig ett svar... /alba
Neko Postat 2 april 2004 Postat 2 april 2004 Hittade en jeppe på vendolin som ville köpa en för 2000:- (Max). Hittade dock inte så mycket där. På www.blocket.se så fanns det ngn som tog 6000:- för sinhär På www.vintagesynth.org så kan man få 600-8000 $ för den.. Kolla här Det var allt jag kunde fiska fram på kort varsel.
Alba (oregistrerad) Postat 2 april 2004 Postat 2 april 2004 hur gamal är synthen ? Jag kan tänka mig att den är köpt 98-99 nångång... Vet ej helt säkert, eftersom jag är andra ägaren och fick den gratis.
Plus o Minus Postat 2 april 2004 Postat 2 april 2004 hur gamal är synthen ? Jag kan tänka mig att den är köpt 98-99 nångång... Vet ej helt säkert, eftersom jag är andra ägaren och fick den gratis. isf tippar jag på att du kan kräva mellan 2700-3700:- 😏
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.