Jump to content
Annons

Nu ligger www.musport.com uppe!


guraguden

Recommended Posts

Nu har "musport" Äntligen öppnat! (om ni kommer ihåg den väldiskuterade tråden här för ett tag sen)

Det tog lite längre tid än vad vi beräknat men nu är sidan funktionell, så gå in o regga ett konto direkt!

www.musport.com

Kom sen gärna med åsikter och tips till oss. flera funktioner kommer att komma efterhand eftersom sidan öppnade för bara 2 dagar sen jobbar vi så snabbt vi kan!

Kolla in det!

/crew musport.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Rätt kul att du gör reklam om den musikportalen här på studio forum. Sen när började ICA göra reklam om Konsum?! Hehe... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Musport? Det kanske bara är jag som har snuskig (kreativ) fantasi.

"Har du kollat in musport nyligen, Nysse?" Inget man säger på bussen (allmänna transportmedel) direkt...

Låter som tur är inte så om man säger det me engelskt uttal 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Rätt kul att du gör reklam om den musikportalen här på studio forum. Sen när började ICA göra reklam om Konsum?! Hehe... 😆

Studio tänker inte avgöra vad som får finnas och inte i Sverige. Klart alla måste kunna (och få) nå ut.

I vanliga fall anser vi att om man har någon tjänst bakom sig som man vill marknadsföra, ska man betala annonsplats för det. I detta fall är projektet idéellt. Men ibland är gränsdragningen svår. Gissar att vi snart får införa en striktare policy, då Studio Forum har blivit attraktivt för att nå ut med nyheter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Musport? Det kanske bara är jag som har snuskig (kreativ) fantasi.

"Har du kollat in musport nyligen, Nysse?" Inget man säger på bussen (allmänna transportmedel) direkt...

Haha... det var min första reaktion oxå i den ursprungliga tråden.

"musport.com ... får en att tänka på ingångar i datorer medelst kvinnor snarare än musiker community" 😆

Men nog är det här spam. Guragudens 16 futtiga inlägg handlar alla om musport.com.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu vill jag inte verka allt för negativ till det här men jag är nöjd när jag får hänga på Studio forumet. Här kan man väl få snacka musik minst lika mycket som på någon annan forum med samma inriktning som detta forum? Räcker inte detta forum?

😆

Förresten, har ni sett mitt musikforum. Den är bra.... 😳😆😆

(OBS!! ta inte detta inlägg på allvar)

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Förresten, har ni sett mitt musikforum. Den är bra.... 😉  🙂  🙂

😉

Va fan säger du pöjk?! 🙂🙁🙂😉😆

Redigerat av Thimmie
Link to comment
Dela på andra sajter

Ska se om jag kan lyckas göra ett samlat svar...

Först o främst vill jag säga att det är inte på något sätt ersätter alla bra forum etc för musiker. Det är snarare ett komplement som jag personligen saknat. (jag är dessutom medlem på ett flertal forum)

Vi tvingar ingen att gå med heller. Med det brukar vara gnäll om att det inte finns något komplett community i vissa personers smak. Det som är lite ironiskt är att det mest kreativa folk kan göra är att gnälla ännu mer när dom väl har chansen att påverka o få saker som dom vill.

Det är synd eftersom många har bra ideèr som vi gärna vill höra. Sidan e som sagt helt byggd av oss från grunden..inga templates eller nått sånt. Så vi kan bygga den precis som folk vill. Inga spärrar utom fantasin.

Men vill ni hänga upp er på att ni tycker namnet påminner om nått som har med det kvinnliga könsorganet så varsågod, :rolleyes:

vi kan inte göra nått utan ert medlemskap och hjälp.

Det är ingen pengagrej involverad. Vi vill bara göra det så bra som möjligt för er användare!

Tack för mig.

Mvh Johan /musport.com

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...