Jump to content
Annons

Bannemej! Hur fixar man en sån där animerad avatar


Danabacken

Recommended Posts

Annons
ladda ner nått gratisprogram som kan skapa gif-animationer. Rita nått fint och ladda upp som avatar. Simple as that.

Annars kan jag göra det åt dig för 1350:- inkl. moms.

Moms? Vad är det?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
ladda ner nått gratisprogram som kan skapa gif-animationer. Rita nått fint och ladda upp som avatar. Simple as that.

Annars kan jag göra det åt dig för 1350:- inkl. moms.

Moms? Vad är det?

Vet du inte det? Det är en sån där som vrider på 2 varv för att tvätten ska torka.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar, MusicGene!

En fråga bara, om den blir mindre eller större än tex min nuvarande avatar, kommer den att scale:as om så att det automatiskt passar där då? 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar, MusicGene!

En fråga bara, om den blir mindre eller större än tex min nuvarande avatar, kommer den att scale:as om så att det automatiskt passar där då? 😉

gör den i samma storlek som din avatar (64x64 pixlar), eller skala ner den i programmet. Betänk att filen kan bli väldigt stor och att det troligtvis finns nån begränsning på vad forumet godkänner.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
EDIT: Såg att du hade.. tog den.

GE GENAST TILLBAKA DEN FNYKIS! Så där gör man inte!!! Vi har ju pratat om det där! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan man ha animerade giffar här? Har för mig jag provade det när jag laddade upp min. Den är nämligen animerad egentligen.

Edit: Hahahahaha 😆 Är jag dum i huvet på riktigt? Den är ju för faen animerad nu.

Redigerat av Jocke
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...