Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Kan det här vara något?

frazianimation.gif

Postat
Kan det här vara något?

frazianimation.gif

Ja, om det vore ett stridsplan istället för en lågpoly spelmodell. :rolleyes:

Vässa dig nu, Per! Du hamnar ju OT hela tiden.

Är det bara jag som tycker jag är snygg som Tomcat-pilot? 😳

Har en på gång nämligen. 1 tidigare ägare och gått 37000 mil, precis som min Volvo.

Postat
Kan det här vara något?

frazianimation.gif

Ja, om det vore ett stridsplan istället för en lågpoly spelmodell. :rolleyes:

Vässa dig nu, Per! Du hamnar ju OT hela tiden.

Är det bara jag som tycker jag är snygg som Tomcat-pilot? 😳

Har en på gång nämligen. 1 tidigare ägare och gått 37000 mil, precis som min Volvo.

Det är ju som hittat! Kör på. Får du med något extra så som vapen och sånt, eller är det borttaget?

Postat
Det är ju som hittat! Kör på. Får du med något extra så som vapen och sånt, eller är det borttaget?

Nej, det hr jag svårt att tro. Det var en gammal tant från Svenljunga som ägt den sen 1989 och använt den för att skjutsa barnbarn och dylikt. Fast jag tyckte hon sa nåt om en 9mm i handskfacket...

Postat
jocketheflygaress.jpg

Jag skulle se bra ut i en Tomcat alltså...

Jocke, hmm. "Widescreen" ja, kan inte tänka mig sämre reklam för widescreen än flygarkillens (Martys) uppsyn... 😛

Postat

Tillåt mig föreslå: Messerschmitt Me 163 Komet

Me163.jpg

Det klart tuffaste jet-planet i flyghistorien! Det släppte hjulen strax efter start och landade på buken. 😛

Postat
[bild]

Jag skulle se bra ut i en Tomcat alltså...

Jocke, hmm. "Widescreen" ja, kan inte tänka mig sämre reklam för widescreen än flygarkillens (Martys) uppsyn... 😉

🙁

Postat
Jocke, hmm. "Widescreen" ja, kan inte tänka mig sämre reklam för widescreen än flygarkillens (Martys) uppsyn... 😉

Det finns en annan special edition för såna som Marty (och mig).

jocketheflygaress2.jpg

Postat
Tillåt mig föreslå: Messerschmitt Me 163 Komet

[bild]

Det klart tuffaste jet-planet i flyghistorien! Det släppte hjulen strax efter start och landade på buken. 🙁

Hehe, coolt. Men jag hade nog inte haft några större svårigheter att balansera på det lilla hjulet där bak.

Hakkors är ju aldrig fel heller... 😉

Postat

Äh köpa liksom, kostar ju en hel del

bygg planet själv istället!

www.DIY-jets.com

finns paket att köpa där med alla delar man behöver för nästan ingenting.

Postat

Jaja, håna mig bara 😱 Här kommer man med en massa fräscha nymodigheter, och du vill bara ha ett gammal begagnat dagisplan. Beklagligt.....

Postat
Jaja, håna mig bara  😉  Här kommer man med en massa fräscha nymodigheter, och du vill bara ha ett gammal begagnat dagisplan.  Beklagligt.....

shame.gif

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
du vill bara ha ett gammalt begagnat dagisplan

😉

Postat
Njae... 🙂

jocketheflygaress3.jpg

Du har rätt, det passar inte din färg 😄

Postat
Du har rätt, det passar inte din färg 🙂

Huvet på spiken, jag kunde inte riktigt sätta fingret på vad det var som var huvet på spiken.

Postat
Du har rätt, det passar inte din färg  🙂

Huvet på spiken, jag kunde inte riktigt sätta fingret på vad det var som var huvet på spiken.

Det här?

Spikhuvud.jpg

Postat
Du har rätt, det passar inte din färg  :rolleyes:

Det här?

Spikhuvud.jpg

Ja, jag kan inte sätta fingret på den. Skärmen är i vägen på nåt sätt... Kan du hjälpa mig?

Postat

Äh, det sket sig....

spik_krokig.jpg

Postat
Fan, nu börjar det spammas... Om ett par timmar är det väl 400 sidor här med.  😛

🥰 Helt klart! 😆

Max 25.....

Postat (redigerat)
Fan, nu börjar det spammas... Om ett par timmar är det väl 400 sidor här med.  🙁

😱 Helt klart! 😆

Max 25.....

Ja, det har du rätt i, med tanke på flood control-funktionen. Den borde sänkas till 1 sekund. Då hade vi kunnat feta på med 400 sidor på 3½ timme. Vad mycket mer vi hade fått gjort!! 😄

Redigerat av Jocke
Postat
Fan, nu börjar det spammas... Om ett par timmar är det väl 400 sidor här med.  😱

😆 Helt klart! 😉

Max 25.....

Ja, det har du rätt i, med tanke på flood control-funktionen. Den borde sänkas till 1 sekund. Då hade vi kunnat feta på med 400 sidor på 3½ timme. Vad mycket mer vi hade fått gjort!! 😱

WORD!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.