Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Vad är fel? När jag ska ladda upp en låt så står det:

FÖLJANDE FEL HITTADES

Du kan inte ladda upp den här typen av filer

Vad är fel? det är ju mp3

😆

Gallup:en där uppe får jag inte bort heller! 😄 AAARGGH!!!

Redigerat av Danabacken
Annons
Postat

Man kan inte göra både en gallup och lägga upp en låt samtidigt av nån anledning. Får be nån moderator fixa till det...

Fast förresten, testa att lägga in låten i ett svar på den här tråden.

Postat
Får be nån moderator fixa till det...

Troligen måste man kunna hacka invision då, och det är det nog bara Olsberg som kan, men det blir nog annorlunda när vi byter system så småningom.

Fast förresten, testa att lägga in låten i ett svar på den här tråden.
¨

Borde gå alldeles utmärkt.

Postat

jag hade samma problem när jag försökte ladda upp. först var filen för stor, alltså över 6.35 mb, så jag förstår ju att det inte gick men felmeddelandet jag fick var samma som du fick, att "det går inte att ladda upp den här typen av filer". Sen hakade forumet(?) upp sig på det och ville inte ladda upp även fast filstorleken var ändrad för att passa in. testade med att helt enkelt logga ut och in, och då funkade det!

Om man är automatisk inloggad (som jag) måste man ju logga av manuelt, inte bara stänga browsern.

Postat

AHA! Tusen tack Neko, Android och Mutto! Nu vet jag vad som är fel! 😉😄🙂😎

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.