Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

jag diggade videon, lergubbar får alltid mitt hjärta att klappa lite extra 😛. helt ärligt alltså. En sak bara, ögonrörelserna på den lille gubben(?) syns verkligen att de inte är leranimerade. Visar kanske lite brist på engagemang.. jag förstår er verkligen, det måste mörda att behöva sitt och flytta runt den svarta pricken i ögat 25 ggr för en sekunds video. Men det hade sett "mer äkta" ut.

Annorlunda låt kanske, för en oinvigd. Men det lät bra, sen att jag kanske inte är ett jättefan av genren är en annan sak. Men tummen upp.

Postat

KUl me videos! Ännu roligare med animerat. Mer sånt!

Bra: Ser proffsigt ut. Animeringarna är kanon. Jag är helt klart impad!!

Gnäll: Bilderna på bandet är tråkiga och skär sig lite med det andra. Kanske sabba kvalitén lite eller nåt, det känns lite cleant i förhållande till det animerade. Kan inte sätta ringret riktigt på det, men nåt stör mig där. Passade bättre under solona när det det skakades på kameran. Saknar även en tydligare linje i alltihopa (eller missade jag den bara?). Kanske en enkel story eller nåt så det blir ett mer progressivt flöde. Nu känns helheten bara som ett stort ihopaklipp.

Måste säga att jag bara tittat igenom en gång och är totalt oerfaren/okunnig när det gäller videoproduktion så ta mina åsikter med en nypa salt.

Postat

ok, tackar för kritiken...!

nä, bandbilderna blev inte lika lyckade som leranimationerna, lite för mörka och tråkiga...

och jag har lite dåligt samvete för pupillerna 🙂... experimenterade i början med att loopa ett antal olika lerkluttar, och sen flytta runt dom i ögat, men det blev aldrig tillräckligt bra, och helvete vad all lera tog tid att göra ändå.... 😲

så till slut fick jag dra gränsen nånstans, för att överhuvudtaget bli klar..

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.