Grebdnull Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 ... jag menar inte trummor och gitarr nu, utan menar att en liten presentation av mig som ny medlem kanske kan vara pĂ„ sin plats đ Jag Ă€r en 32-Ă„ring som pysslat med musik och inspelning sĂ„ lĂ€nge jag kan minnas. Allt frĂ„n brusiga porta-inspelningar i början av 90-talet till hyggligt brusfria hĂ„rddisk-inspelningar nu. Jag Ă€r gitarrist och har spelat i diverse band genom Ă„ren men hĂ„ller just nu pĂ„ med ett "solo-projekt" eller vad man nu ska kalla det för. Mitt nick ger en bra ledtrĂ„d till vad projektet heter... Det har alltid varit musik i den hĂ„rdare skolan som legat mig nĂ€rmast om hjĂ€rtat och detta Ă€r Ă€ven den stil jag spelar (och spelar in) om jag fĂ„r vĂ€lja. Köpte Iron Maiden "Number Of The Beast" -82 och sen var det kört. Anthrax "Among The Living" -87, Napalm Death "Harmony Corruption" -91, Meshuggah "Destroy Erase Improve" -95... jaja... ni förstĂ„r varthĂ€n det barkar đ Mitt intresse för inspelning började tas pĂ„ allvar i början av 90-talet dĂ„ det thrash-band jag lirade i skulle göra sin första demo. Vi spelade in allt sjĂ€lva och nĂ€r vi var klara ville jag helt enkelt fördjupa mig i Ă€mnet för att kunna förbĂ€ttra resultatet vid nĂ€sta inspelning. Ăr inte det ljudteknikerns eviga "förbannelse" egentligen? Man blir ALDRIG nöjd (vilket iofs Ă€r positivt). Jag har sen dess spelat in x-antal band och gĂ„nger och lĂ€rt mig ofantligt mycket tycker jag, men vill fortfarande bli mycket bĂ€ttre. Man lĂ€r sĂ„ lĂ€nge man lever... Just nu Ă€r min inspelningsutrustning inget att skryta över men det fungerar bra för mitt Ă€ndamĂ„l. Jag anvĂ€nder Sonar, en POD XT Pro och diverse pluggar och mikrofoner. Jag ska inte fylla databasen med meningslöst babbel nu utan avsluta med att sĂ€ga: Jag hoppas att jag ska kunna bidra med ett eller annat vettigt inlĂ€gg hĂ€r pĂ„ forumet framöver. SĂ„ hej sĂ„ lĂ€nge! /Dan
musik (oregistrerad) Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 VÀlkommen Guitar man! Bra presentation. Första inlÀgget och allt. :musik
The Edge Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 HjĂ€rtligt vĂ€lkommen hit!!!!!!!!!!!! đđđđ
Dagon Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 VĂ€lkommen skall du vaÂŽ. Verkligen trevligt att presentera sig i inlĂ€gg nummer ett - bonuspoĂ€ng đ Alltid intressant balansgĂ„ng mellan att spela in lĂ„tarna bĂ€ttre och skriva bĂ€ttre lĂ„tar. Dina musikaliska referenser lĂ„ter bra, sĂ„ det skall bli kul att höra hur din musik lĂ„ter om du postar nĂ„got i demoforumet. Det var vĂ€l det... och just det: VĂ€lkommen igen dĂ„ đ
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 HjĂ€rtligt vĂ€lkommen, kompis đ
sixties Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 (redigerat) vĂ€lkommen, du hittar sĂ€kert nĂ„tt intressant pĂ„ forumet, annars fĂ„r du hjĂ€lpa oss andra... đ du kan ju kolla upp metal festivalen och rösta om inte annat đČ Redigerat 10 augusti 2005 av sixties
brojd Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Hoj och vĂ€lkommen! Ănnu en metalskalle till forumens samling. đ
Danabacken Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 VĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkomme nVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkomm e nVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkomm e nVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkomm e nVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkomm e nVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommenVĂ€lkommen
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.