Nexustwins Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 🙁 jag vill ha lite att svara på jag har gjort 55 % av inläggen på denna delen
The Mr Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Eller så är det så att 56% av alla dina inlägg är skapade här... 🙁
Nexustwins Postat 10 augusti 2005 Trådstartare Postat 10 augusti 2005 Hehe kanske det Men skärp er jag har svarat på snart allt och ingen svarar 🙁
Nexustwins Postat 10 augusti 2005 Trådstartare Postat 10 augusti 2005 Har skrevit allt på första sidan 🙁
VacUm Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Har skrevit allt på första sidan 🙁 ja, men du verkar inte ha så mycket vettigt att säga. Sluta spamma forumet please!
Per_a_55 Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Är det inte det OT är till för? Oss klantskallar som inte har något vettigt att säga?
Neko Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Är det inte det OT är till för? Oss klantskallar som inte har något vettigt att säga? Tråden är flyttad till OT från FL forumet
Per_a_55 Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Är det inte det OT är till för? Oss klantskallar som inte har något vettigt att säga? Tråden är flyttad till OT från FL forumet Aha, det var ju här jag hittade den, då förstår jag VaCums frustration.
VacUm Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Killen matar ju ut 15 svar i diverse trådar utan att ha ett enda vettigt ord att säga. Hela förstasidan är fullt av poänglösa FL-trådar och det klarar jag mig utan.
Per_a_55 Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 Killen matar ju ut 15 svar i diverse trådar utan att ha ett enda vettigt ord att säga. Hela förstasidan är fullt av poänglösa FL-trådar och det klarar jag mig utan. Ja, du får ursäkta mitt inlägg, jag visste inte att det var flyttat.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 augusti 2005 Postat 10 augusti 2005 (jag tänkte berätta för er hur jag ser på xdjs, men kom på att mitt inlägg troligtvis bara skulle raderas pga otrevliga ord)
Nexustwins Postat 11 augusti 2005 Trådstartare Postat 11 augusti 2005 (redigerat) Jaja okay Hehe vi är 2 st som sitter bakom denna skärm där av s:et i slutet av xdjs.... sen ville jag bara kolla hur sega alla andra var 😄 Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry .Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry .Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry. Var det där vettigt??? Kolla mer på xdjs sajt men snälla hacka den inte bara för att ni är förb... 😳 Redigerat 11 augusti 2005 av xdjs
Neko Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Finns en del stavfel och grammatikfel på sidan ni bör se över. Några exempel. That was ejay-special editation, we used it in aboute one year. The we decided to updateit. On the site you also find some nice pictures that we have make in photoshop...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 11 augusti 2005 Postat 11 augusti 2005 Finns en del stavfel och grammatikfel på sidan ni bör se över. Några exempel. That was ejay-special editation, we used it in aboute one year. The we decided to updateit. On the site you also find some nice pictures that we have make in photoshop... Jag har redan påpekat det där i xdjs tråd i Samarbeten, det finns typ inte en enda mening på deras site som är korrekt.
Nexustwins Postat 12 augusti 2005 Trådstartare Postat 12 augusti 2005 Jag vet !!!!!! Ska ändra all text men har inte tid!!!
lavrell Postat 12 augusti 2005 Postat 12 augusti 2005 Shit pommes va rolig läsning på eran sida. Man borde länka ett par amerikaner dit så får dom nåt att skratta åt 😆
Danny Cort (oregistrerad) Postat 12 augusti 2005 Postat 12 augusti 2005 Jag vet !!!!!! Ska ändra all text men har inte tid!!! Inte tid??? Vad är det som upptar all din tid? Bollibompa är ju bara en dryg timme. Dessutom är det nog inte bristen på tid som spökar, du kan helt enkelt inte engelska. Skriv på svenska!!!
Nexustwins Postat 20 augusti 2005 Trådstartare Postat 20 augusti 2005 (redigerat) Sluta klaga!!! 😛 skriv om all text till mig om ni stör er så mycket... Edit:Bolibompa fan vad kul ska gå ner och titta lite 🙂 Redigerat 20 augusti 2005 av xdjs
Cloudsurfer Postat 26 augusti 2005 Postat 26 augusti 2005 Jaja okay Hehe vi är 2 st som sitter bakom denna skärm där av s:et i slutet av xdjs.... sen ville jag bara kolla hur sega alla andra var 🙁 Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry .Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry .Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry. Var det där vettigt??? Kolla mer på xdjs sajt men snälla hacka den inte bara för att ni är förb... 😉 Asså, dina inlägg är hänger inte ihop...Först ber du om ursäkt, sen bliblabla nåt om någon hemsida? Och en sak till...Varför hacka nåns hemsida? 1. vill man sno era låtar gör man det genom att ladda ner dom. 2. hackar man den hemsidan så gör man det för att rätta till stavfelen
Plus o Minus Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Jaja okay Hehe vi är 2 st som sitter bakom denna skärm där av s:et i slutet av xdjs.... sen ville jag bara kolla hur sega alla andra var 😛 Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry .Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry .Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry.Sorry. Var det där vettigt??? Kolla mer på xdjs sajt men snälla hacka den inte bara för att ni är förb... 😉 Asså, dina inlägg är hänger inte ihop...Först ber du om ursäkt, sen bliblabla nåt om någon hemsida? Och en sak till...Varför hacka nåns hemsida? 1. vill man sno era låtar gör man det genom att ladda ner dom. 2. hackar man den hemsidan så gör man det för att rätta till stavfelen 😛 får jag vara din vän? 😕 ///minus
Alex123 Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 "Information and other stuff on tis website." This!!! THIIIS!!!!
Neosus Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Vafan låt grabben vara. Han är ju bara en ung pojk....
Matthew L Postat 27 augusti 2005 Postat 27 augusti 2005 Vafan låt grabben vara. Han är ju bara en ung pojk.... WORD! Alla här är ju inte 25+ precis...
Plus o Minus Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 Vafan låt grabben vara. Han är ju bara en ung pojk.... WORD! Alla här är ju inte 25+ precis... aah, det är så det funkar alltså. man måste vara 25+ för att kunna stava. låter knappast rimligt med tanke på att jag stavar fel med jämna mellanrum. men å andra sidan så kanske jag inte är 25+ heller 😛 ///minus
Neosus Postat 28 augusti 2005 Postat 28 augusti 2005 (redigerat) 😛 Redigerat 28 augusti 2005 av Grahn
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.