Jump to content
Annons

Betyg  

5 röster

1. 1. Betyg

• 5. Rajt ånn!
      1
    • 4. Funkar!
      1
    • 3. Ta den vidare, men det behövs filas en del...
      2
    • 2. Nja, återgå du till kaffesurplandet.
      0
    • 1. Kamma dajj!
      0

Recommended Posts

Postat

LÅTNAMN: Let's Celebrate

ARTIST/GRUPP: Celsius

GENRE: House?

LÅTLÄNGD: 5.01

KOMPOSITÖR: Celsius

PRODUCENT: Celsius

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR: 2005

FORMAT: mp3

STORLEK: 5 898 kb

STATUS: Skiss

LÅTLÄNK:

Jahapp, premiärpostning av trudelutt. Lekt fram något som i mina öron låter lite dansvänligt. Ska på lite vocalsamplingar m.m och slutet fixas till (finns ingen ending alls just nu 😎 ) Under utveckling...så...

Annons
Postat

det var gött tycker jag! bra driv i arrangemanget, känns bra upplagt. lite nivåer och så som kanske skall filas på, men det e ju bara en skiss.

ljudet låter lite väl mkt "preset" kanske, f a den varma paden i introt. men det går väl att skruva till antar jag. 😎

Postat

blouis: Tackar! 😎

Det mesta är presets, inte skruvat till något vidare ännu. Som sagt bara skiss så vi får se om jag jobbar vidare med den... 🙂

Postat

jag är allergisk mot 303 så jag ska inte ens börja uttala mig om det. Låten känns lite oldschool kanske man kan säga. Inte särskilt catchig, men det behöver det heller inte vara. Men någon sorts mer uttalad melodi skulle inte skada, och ett byte av baston under en lite längre stund än en sextondel efterfrågas också.

Sen är det ju mixen, men som sagt detta är en skiss. Då ska det inte låta radio heller.

Kepp it up!

Postat

Mutto: Kan man bli allergisk mot 303:an alltså? 😉

Oldschool-feelingen är menad så det tackar jag för. Monoton? Javisst! Har lekt vidare lite å nu låter den ännu mer monoton 🙂

Hur snett låter mixen hos dig? Bra att veta då jag inte riktigt har kolla på hur min monitorer föder mig med ljud i min lilla sovrumshörna...

Postat

Tjo!

Ljudbilden känns konstig tycker jag...eller så är de ljudvalen?hmm...lite mer åt ljudvalen hållet. Men bra gjord låt annars! Själv stör jag mig inte på monotonin så för mig skulle den kunna funka 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.