Jump to content
Annons

Äger Den??  

8 röster

1. 1. Äger Den??

• 1. ja men sången är för låg
      0
    • 2. nja..för låga trummor
      1
    • 3. duger i bil stereon
      1
    • 4. dålig över gång till fiss moll o 2:a strofen
      2
    • 5. nej..nu har jag fått nog..jag hatar dig!!
      2

Recommended Posts

Postat

hej allihopa!!

detta kan vara det bästa jag någonsin gjort...och jag tror att ni kan höra det om ni spetsar öronen!!

men det är ju bara jag å andra sidan...vad tycker ni!!

😕

Annons
dannepop (oregistrerad)
Postat

Ja, den har den rätta känslan av Jötte-Borg tycker jag!

Avenyn, Masthugget, Hisingen osv.

Den står med fötterna djupt i jorden!

Den rätta varvsmiljökänslan!

Danne/

Postat

tyvär fick inte hela låten plats på mitt hemside utrymme..men jag tror ni förstår att den blir bara bättre..och förhoppningsvis leder detta till att dom kalllar en spårvagn efter mig!!...

ja lite mera hifi röst..så sitter den nog som gjuten..sen vet jag inte hur det funkar med stim & sådär,iom att min katt päivi skriker i bärjan av låten!!

med lite tur får hon åxo en egen spårvagn!!

:rolleyes:

Postat
hmmm...bakgrundslingan är skön...de är väl typ de jag har att säga 🙂

Finns ju inte ås mkt at tkomentera 🙁

Rebirth... 🙂

Postat

Varför känner jag mig elak de tillfällen jag kommenterar negativt om en låt i demoavdelningen? Nåja, man måste väl få vara ärlig och rak? Well well...

Jag tyckte att den här var jättetrist. 😉

Postat (redigerat)

Nja, det här gillar inte jag speciellt mycket, lite oproffsigt, och "Jötteboorg"-rösten förstörde ALLT! Sorry! 😉 Men det VAR faktiskt tufft i början, med alla dom där synt-ljuden. Dom var härliga! 😄

Ursäkta om jag var lite ondskeful, nu. 😄

Redigerat av Danabacken
Postat

såga på bara..det gör inget..

men det är synd att den inte hinner komma igång..för utrymmet på min server är slut,så låten är klippt..och det kommer igång ett beat efter att den klipps som det är skönt pump i...annars är det en skämt låt

synd att ni bara kan höra startsträckan

fast som sagt rebirth ljuden är alltid sköna..är det någon som använder det nuförtiden...tror nog att dom flesta använder fruityloops idag...men jag är nostalgicker!!

😆

Postat

Gör en hemsida och lägg ut den på www.supraservers.net 100 mb gratis ta det inte som reklam : )

Nu till låten....

Ta bort göteborgs rösten och säg något anna och tuna görna rösten till lägre + lägg robot på den med tex en vocoder...

Har själv använt rebirt men har bara nästan kommit på hur det funkar... 😆

jag är inte så van vid rb 303 om det fortfarande heter det men där finns nog några ljud till att lägga på... som gör låten bättre 😆

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.